3 תשובות
משהו עם הגזים של החממה
אנונימית
גזי חממה משתחררים ונוצר חור באטמוספירה
1. חימום כדוא, שיבוש האקלים, עליית מפלס הים, חימום הים ובכל הריגת מארג החיים בו, פגיעה בחקלאות....
2. גזים נפלטים לאטמוספירה ונאגרים בה ובכך גורמים לחום רק להיכנס לכדוא ולא לצאת וכך כדוא מתחמם. כמו חממה
2. גזים נפלטים לאטמוספירה ונאגרים בה ובכך גורמים לחום רק להיכנס לכדוא ולא לצאת וכך כדוא מתחמם. כמו חממה
באותו הנושא: