5 תשובות
הייתי במכינה שם שנה שעברה, מה יש?
יאא.
אני מזה בפחד לא לעבור, איך אתה מתכונן?
שואל השאלה:
אני רוצה לגשת לפיזיקה/כימיה
היי גם אתה? גם אני,
לאיזה מסלול אתה מנסה לגשת? אני לסייבר..
אנונימית
שואל השאלה:
(אני בת)
בעקרון אני בעיקר מנסה ללמוד קצת חומר מתקדם יותר משל כיתה ח' ומתרגלת פתירת תרגילים בלחץ של זמן.. בתכלס אין לי מושג איך עוד אפשר