6 תשובות
אני הולכת עם דגל כדי "בטעות" לתקוע לאח שלי מקל בראש
אף אחד לא משלם לנו על זה
הולכים עם דגלים סתם בשביל שיראו במצלמות.
קישורים מצורפים:
אנונימית
לגמרי, בג"ץ הכי מגזימים.
הם מקבלים שם את הדגלים שנקנו בכסף של האירופאים
אז עם מה הם ילכו? עם דילדו?
באותו הנושא: