6 תשובות
אני הולכת עם דגל כדי "בטעות" לתקוע לאח שלי מקל בראש
אף אחד לא משלם לנו על זה
הולכים עם דגלים סתם בשביל שיראו במצלמות.
אנונימית
לגמרי, בג"ץ הכי מגזימים.
הם מקבלים שם את הדגלים שנקנו בכסף של האירופאים
אז עם מה הם ילכו? עם דילדו?