7 תשובות
הריח יותר לא נעים מאשר לקום
אם זה מפריע לך זה זכותך לקום, חבל שתסבלי,
את יכולה ללכת ליד הדלת שם והוא יחשוב שאת תכף יוצאת אבל בטח לא יעניין אותו
את יכולה ללכת ליד הדלת שם והוא יחשוב שאת תכף יוצאת אבל בטח לא יעניין אותו
לקום למקום אחר בתחנה הבאה, אם לא בא לך לשבת לידו את לא צריכה לדפוק לו דין וחשבון.. לא נראה לי שזה יעניין אותו
מי שואל אותו תעברי מקום
לקום
תגידי לו להפסיק לעשן
את יכולה לבקש ממנו לעבור מקום
באותו הנושא: