29 תשובות
לכי לילדה צרחי עליה ותגידי לה עוד פעם את נוגעת באחותי את תראי מזה ותגידי למורה שלך שאחותך תיהיה איתך
לפנות לבית-ספר, ו-להתלונן.
אין דבר כזה "לא עושים כלום" הם חייבים.
לפנות למנהלת,ליועצת,להורים של כולם, ואם לא אז להעביר אותה בית ספר
וכל הכבוד לך(:
הלוואי שהיו שמים לב אליי, היא הייתה חרא.
או שתדווח או תתערב ותדבר עם הילדה הזו, אם תהיה אלים יפתחו לך תיק, עדיף שתדווח
לפי דעתי אתה צריך לדבר עם ההורים של אותה הילדה או עם המורה/מנהל.ת ואולי אפילו עם הילדה עצמה. ואם אתה יכול ובאלך לתת לה הרגשה טובה תנסה אחרי הבית ספר אולי לקחת אותה לאכול איפשהו או אפילו לבלות איתה סתם בבית ואולי לדבר איתה על זה.
מקווה שעזרתי
את האמת? אני אחות מאןד מגוננת
אני הייתי מציעה לדבר עם המחנכת ועם ההורים של אותה ילדה, ואלה גם בפרט ללכת לדבר עפ הילדה בעצמה.
אני הייתי הולכת לדבר עם הילדה. מניסיון, הכי עוזר
שואל השאלה:
כולם יודעים אותה הילדה עדיין ממשיכה בא לי להתערב הילדה הזאת גרה ממש קרוב אלינו אז עכשיו אני תמיד הולך עם אחותי שהיא הולכת לגינה או משהו כזה.....בא לי פעם אחת להביא לילדה הזאת איזה פצצה לפרצוף שלה בשביל שהיא תעזוב את אחותי
אנונימי
לדווח לבית ספר או לפנות להורים של הילדה שיהיו מודעיל למה שהיא עושה
האמת זה שאתה יכול להיסתבך אם תרביץ לה אולי תגיד להורים שלך להעביר אותה כיתה עליי עשו פעם חרם וכל יום הלכתי מכות עד שעברתי כיתה ובנתיים שתמשיך להחזיר לה כשהיא מציקה לה

אגב זה לא עוזר לדבר אם בית הספר כי ישעו אותה והיא תחזור וזה ימשיך וההורים שלה כניראה לא יעשו לה כלום כי היא לא מחונכת וזה לא משנה מה ההורים שלה יגידו לה
שואל השאלה:
אני בן ותודה רבה לעונים!!
אנונימי
ללכת להרביץ לה...
שואל השאלה:
מה זאת אומרת להפחיד אותה?^^^^ מה לעשות? מה להגיד? איך להגיד?
אנונימי
^זה נקרא משחק של ביטחון עצמי
זה מתחיל כבר בגילאים קטנים
היא עושה את עצמה עם אופי של בת שש עשרה
אבל בפנים היא רכרוכית ושבירה
פשוט תאיים
שלא תעז
ואם היא עושה
תבצע קצת
היא תבין את המסר ופשוט תתרחק
שואל השאלה:
בסדר תודה^^^^ אני יעשה את זה
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל מה את היית עושה כאילו מה להגיד לה? מתי להגיד לה?
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה אני יעשה את זה
אנונימי
תתפוס את הילדה שמציקה לה כזה שאפאחד לא מסתכל ופשוט תתחיל לאיים עליה שתעשה לה דברים אם היא לא תגיד לה סליחה ואם זה לא יעבוד וואלה פשוט תתן לה כאפה
כולכם פה אומרים לאיים, ילדה בת תשע היא חזרת מודעות ממה שאני מבין לפי התתשובה לך יש מודעות מאוד גבוהה
ולא ממליץ לך לעשות את זה כי היא ילדה קטנה ואם ההורים שלה ילכו להתלונן אתה עלול למצוא את עצמך עם תיק במשטרה
מה שכן אתה יכול לדבר איתה לשוחח איתה להגיד לה מה מפריע לך לבקש ממנה להפסיק זה משהו שהוא כן נכון וצודק
שואל השאלה:
לשוחח איתה זה לא ממש אופציה^^^^^ היא מפגרת ניסיתי היא מתעלמת
אנונימי
שואל השאלה:
אה והיא לא בת 9 באופי היא כמו בת 16....
אנונימי
שואל השאלה:
לא יהיה פשוט היא רואה את כל הסדרות והסרטים של המבוגרים והיא אוהבת
אנונימי
שבור אותה נפשית
תפחיד אותה
תגרום לה לבכות מפחד בלילה
היא ילדה קטנה זה לא דורש הרבה
שואל השאלה:
היא גם כתבה לאחותי בווטסאפ עכשיו שמחר היא תפוצץ אותה מכות
אנונימי
ברור שאתה צריך להתערב זאת אחותך
ודחוף לערב את ההורים את המורה ואת ההנהלה
צריך להעניש את הילדה הזאת שמתעללת באחותך ואפילו לתת לה השעיה
שואל השאלה:
אחותי התעצבנה עליה אז היא צעקה עליה בטלפון אז מעצבים אחותי אמרה לה שהיא תרביץ לה מה מחר ואז אותה ילדה אמרה:"לא נורא אני יותר חזקה מחר אני יפוצץ אותך מכות" בדיוק ככה היא אמרה את זה
אנונימי
שואל השאלה:
הילדה הזאת מתנהגת כמו גבר
אנונימי
שואל השאלה:
אני גם עברתי חרם בעבר ולא בא לי שגם אחותי תגיע למצב הזה שהילדה אמרה לכולם לעשות עליה חרם כמה ילדים כבר לא דיברו איתה המחשבה שזה יכול להגיע לכך שכולם יכולים לעשות לה את זה פשוט גורמת לי לאי נוחות
אנונימי
היי אנונימי,
מאוד רגיש מצידך לדאוג ככה לאחותך, אני חושבת שהיא ממש זכתה שיש לה אותך שתשמור עליה ותדאג לה.
אין ספק שאחותך נמצאת במצב לא פשוט, אני בטוחה שהיא חוששת מאוד, זה מאוד מפחיד להתמודד עם הצקות ואיומים כאלו.
קראתי את התגובות הרבות, ואני לא חושבת שאם תתערב באופן ישיר או "תחזיר" באלימות לאותה ילדה זה יעזור, בדרך כלל זה רק מחריף את הבעיה. מכיוון שההורים יודעים, אולי כדאי ללחוץ עליהם שיערבו גורמים נוספים, נניח לפנות ליועצת בית הספר או המחנכת שיוכלו לטפל בסיטואציה ישירות מול הילדה או להפעיל לחץ על ההורים שלה. הם גם יוכלו להגן על אחותך בזמן בית הספר כשאתה לא בסביבה. נסו שניכם להיעזר במבוגרים שאתם סומכים עליהם כדי להתחזק מול אותה ילדה עד כדי שהיא לא תרצה להתעסק עם אחותך יותר. אל תשארו עם זה לבד.
שואל השאלה:
תודה לעונים אמא שלי דיברה עם המורה נקווה שיתקדם טוב
אנונימי