6 תשובות
בסאקרה יש אחלה דברים
רק בסקארה
והם סבבה ביחס למחיר
שיין ממש אחלה
"שיין ממש אחלה" אין בזה שום אישורים של משרד הבריאות כי זה ליטרלי משיין ואין לך מושג מה יש בפנים ועדיף שלא להזמין איפור או כל דבר שאת מורחת על העור מאתרים כאלה
אנונימית
אם באלך משיין יש אחלה מברשות בזול וספוגיות וכל זה אבל את האיפור עצמו תקני מכל מקום רק לא בשיין
אנונימית
יש את הקונסילר של elf שהוא איזה 25 שקל עם לחות וסומק של אסנס נראלי עשר שקל פחות או יותר ובכללי אסנס זולים ממש לאיפור אז אם באלך איפור בזול זו אחלה אופציה אבל רוב האיפור הזול לא ככ איכותי לפי מה שאני יודעת אז ממליצה לך לקנות איכותי ויקר בשלבים במקום כמה זולים ומעפנים באותה פעם