5 תשובות
אני עשיתי וזה שווה את זה ברמות, אין מה להיות בלחץ
אנונימית
פשוט לא לחפף בחיטוי לא לשים מכנסיים בקו הפופיק הפירסינגר יסביר לך כבר
גם אני עדיתי ביום הולדת אגב
גם אני עדיתי ביום הולדת אגב
שואל השאלה:
וואי נדיר אני מתרגשת ממש הלחיצו אותי פשןט עם הקטע של האחרי לידה שזה מתרחב או משהו
וואי נדיר אני מתרגשת ממש הלחיצו אותי פשןט עם הקטע של האחרי לידה שזה מתרחב או משהו
אנונימית
לפי דעתי זה ממש יפה
לא עשיתי אז לא יודעת אם שווה את זה
לא עשיתי אז לא יודעת אם שווה את זה
שווה את זה כי זה יפה,
אבל שתורידי את זה את כלכך תתחרטי
אבל שתורידי את זה את כלכך תתחרטי
באותו הנושא: