8 תשובות
מבנה פנים עגול לשניהם
שואל השאלה:
לבן או לבת?
לבן או לבת?
אנונימי
קו לסת
אם זה נקרא מבנה פנים
אם זה נקרא מבנה פנים
שואל השאלה:
כאילו שהלחי נכנסת פנימה כזה ויוצרת צורה יפה? יש לי את וקו לסת וזה הדברים היחידים שאני אוהב בפנים שלי
כאילו שהלחי נכנסת פנימה כזה ויוצרת צורה יפה? יש לי את וקו לסת וזה הדברים היחידים שאני אוהב בפנים שלי
אנונימי
פנים שמנמנות זה הכי יפה שיש
שואל השאלה:
את/ה בן או בת?
את/ה בן או בת?
אנונימי
אני בת
אליפסה
זה לא טוב
זה פשוט יותר מושך. לנשים בעיקר.
זה לא טוב
זה פשוט יותר מושך. לנשים בעיקר.
באותו הנושא: