8 תשובות
מבנה פנים עגול לשניהם
שואל השאלה:
לבן או לבת?
אנונימי
קו לסת
אם זה נקרא מבנה פנים
שואל השאלה:
כאילו שהלחי נכנסת פנימה כזה ויוצרת צורה יפה? יש לי את וקו לסת וזה הדברים היחידים שאני אוהב בפנים שלי
אנונימי
פנים שמנמנות זה הכי יפה שיש
שואל השאלה:
את/ה בן או בת?
אנונימי
אליפסה
זה לא טוב
זה פשוט יותר מושך. לנשים בעיקר.