4 תשובות
וואי כל כך מבינה
אני חושבת שזה רק דבר שאת מחליטה ויודעת שטוב בשבילך.. אם את חושבת שיעשה לך טוב למחוק, תמחקי
אני חושבת שזה רק דבר שאת מחליטה ויודעת שטוב בשבילך.. אם את חושבת שיעשה לך טוב למחוק, תמחקי
שואל השאלה:
^ הצאט בארכיון, אבל אני רוצה למחוק את כל התקופה הזאת ממני. וגם יש פעמים שאני נכנסת וגם זה סתם מכניס אותי לבאסה וגם זה לפעמים גורם לי לשלוח לו הודעע ולא בא לי
^ הצאט בארכיון, אבל אני רוצה למחוק את כל התקופה הזאת ממני. וגם יש פעמים שאני נכנסת וגם זה סתם מכניס אותי לבאסה וגם זה לפעמים גורם לי לשלוח לו הודעע ולא בא לי
אנונימית
אולי פשוט תשימי את הצאט בארכיון?
מובן לגמרי ההתלבטות הזאת. אם את חושבת שזה יזיק לך ויעשה לך לא טוב לראות את השיחה הזאת כל פעם אז תמחקי
אבל אם את יודעת שלא תשברי בגלל תקופה טובה שהייתה בעבר, תשאירי
מובן לגמרי ההתלבטות הזאת. אם את חושבת שזה יזיק לך ויעשה לך לא טוב לראות את השיחה הזאת כל פעם אז תמחקי
אבל אם את יודעת שלא תשברי בגלל תקופה טובה שהייתה בעבר, תשאירי
צריך להשאיר אותו בעבר
באותו הנושא: