7 תשובות
חיים שלי
קודם כל זה מרגש כמה שזה משפיע עלייך ככה
לכל הארץ היה קשה לשמוע על הפיגוע המזעזע הזה
אבל גם אלו שמתו בנסיבות טראגיות כאלו לא היו רוצים שאנחנו נפסיד את החיים שלנו גם
החיים ממשיכים - את חייבת להמשיך לחיות גם כשיש מוות סביבך
בסופו של דבר זה גלגל החיים
מאמינה בך שתצליחי לחזור לשגרה
ומאחלת לך מלא מלא בהצלחה
אם את צריכה לדבר אני זמינה❤
תראי , אני מסכים המציאות פה קשה והאמת? את לא תואהבי אותי ואת התשובה אבל היו עוד פיגועים ועוד דם ישפך... המדינה מאכלסת בתוכה שטחים שהם לא ברשותה ובהם שורצים מחבלים שיעשו הכל בכדי להופיע בשער עיתון החמאס 2023 ככה שאנחנו נסבול שוב ושוב ואין לזה פתרון.

אבל, עם כל פיגוע נעצרים אנשים והלחץ הכספי למשםחות המחבל, לרשות עצמה ואפילו לאבו מאזן מתהדק סביב הצוואר אז נשתדל להישמר ובעזרת השם להימנע ולנטרל את המחבל הבא מי שלא היה לפני שיספיק לבצע את זממו...

ובאשר לנרצחים, כולם היה זכרם ברוך! ת.נ.צ.ב.ה
תשתפי מישהו שאת סומכת עליו ותדברו על זה
מצטערת, אין לי רעיון איך לעזור לך חוץ מלדקלם תקלישאה שהזמן יעביר את הכל...
אני ממש מקווה שתתגברי על זה בקרוב 3/>
אנשים באים והולכים:(
Vas
שואל השאלה:
היו מלא דברים שהעסיקו אותי כל היום לפני הפיגוע ועכשיו הכל לא מעניין אותי אפילו קצת, פשוט לא אכפת לי מכלום, למשל השיער שלי היה מעסיק אותי כל היום כי אני מרגישה לא בנוח איתו ובאמת רוב השיחות שלי היו על השיער, ועכשיו זה פשוט לא מעניין אותי אפילו לא קצת
אנונימית
היי, המצב שלך לא רגיל. את צריכה ללכת לקבל תמיכה מאיש/ת מקצוע, זו לא בושה.
את צריכה לשתף אותה במה שעובר עלייך ולקבל תמיכה מקצועית.
אם יש לך בבית ספר, מצוין. ואם לא תבקשי מאמא לפנות למישהו.
אם קשה לך להגיד לה פשוט תראי לה מה שכתבת כאן.
אנונימי
שואל השאלה:
בכללי ממש קשה לי עם מוות, זה דבר שמאוד מפחיד אותי ואני נלחצת מכל דבר קטן שיכול ליהיות קשור לזה. אני פשוט עכשיו מרגישה כאילו איבדתי משהו שקרוב אלי, לא יודעת להסביר אבל ממש ככה, כמו כאב בטן חזק כזה של דאגה שלו עוזב וכל פעם שאני חושבת על זה אני בוכה.. גם כשקמתי הייתה לי תחושה מוזרה כזאת, של עצב, כאילו משהו ממש רע קרה אתמול
אני מאוד רגישה לדברים האלה ואני גם רק עושה לעצמי רע שאני כל היום מסתכלת על דברים עליו.
דיברתי על זה עם אמא שלי וגם עם חברות אבל אין יותר מידי מה לעשות כרגע, אני צריכה לתת לזמן לעשות את שלו ולהפסיק לראות דברים עליו כל היום..
אנונימית