6 תשובות
אם את לא מעוניינת בלהשלים איתה, תגידי לה את זה ותתרחקי בהתאם
שואל השאלה:
תודה
שואל השאלה:
מה לעשות אם אני לא רוצה*
שואל השאלה:
שאלה מוזרה, אבל אני לא כל כך רוצה להשלים איתה? כיאלו אנחנו רבות הרבה ואני מעדיפה להתרחק
הכל טוב, תיפתחי אליה, תתקרבי, הכל יהיה בסדר
פשוט תגידי לה ותיהיה לך הקלה(:
אל תיהיה חברה שלה עם לא נוח לך איתה
תעשי מה שטוב לך גם עם יהיו לזה השלכות