6 תשובות
כן למה לא
אני רוב הזמן באה עם טרנינג
ברור, לכל אחד יש את הבגדי נוחות שלו
ובהצלחה
ובהצלחה
כן תהני
תבואי איך שבא לך
הגיוני באמת שתגיעי תמיד עם טרנינג. אין סיבה שדווקא טייץ.
באותו הנושא: