4 תשובות
אל תתחילי זה בעיה שלו מבאז בטירוף אני מבינה אותך אבל תאמיני לי שיגיע מישהו יותר טוב עוד מעט
נראה לי עדיף שתעזבי .. כאילו למה שרק את תשלחי הודעה ראשונה
לשלוח הודעה חיים פעם אחת
אל תתחילי, אם יהיה לו חשוב הוא יזום משהו..
באותו הנושא: