8 תשובות
שואל השאלה:
כל פעם שאני עוברת
מאקורד לאקורד כאילו האצבעות שלי נדברות למיתרים וכשאני עוזבת יש צליל של המיתרים ואני רוצה לעבור חלק בין אקורד לאקןרד ולא מצליחה
שואל השאלה:
לא חשמלית
פשוט מחליפים את האצבעות... אני לא ממש מבינה מה הבעיה
המעבר צריך להיות מהיר, אז להתאמן על המעבר
וה'רעש' הזה אמור להיבלע בפריטה הבאה
הכל קורה מהר, זה לא בהילוך איטי
המהירות חשובה
סליחה אני לא ממש מבינה למה את התכוונת
אז כנראה שאת לא עוברת מספיק מהר או שאת לא חוסמת את המיתרים כשאת מסיימת את האקורד
כנראה בגלל שאת לא עושה מעברים מהירים מספיק, או לוחצת חלש מידי
באיזו גיטרה?
אם בחשמלית, חשוב חסימות..
לא מבין על איזה רעש את מדברת