3 תשובות
אני מקווה שכן, חרדות.
ניתן לטעון שבמרחב הציבורי אין לאדם ציפייה לפרטיות (מצלמות בטחון, מצלמות רחוב) כך שלדעתי בית משפט יפסוק שזה בסדר כמובן כל עוד זה לא סיטואציה אינטימית או כל סיטואציה אחרת שעלולה להביך/להשפיל את הבן אדם
BGA
היי יקר,
שומעת בדברייך אולי תחושה שאתה חשוף בעקבות סרטון שעלה לאינטרנט ללא רשות.. משערת לעצמי שזה יכול לטלטל..
מקווה שזה בסדר שאציע לפנות למוקד 105 - המטה המשטרתי להגנת קטינים ברשת, על מנת שיוכלו לתת לך יותר מידע ולסייע.
אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת. במידה ותרצה להמשיך ולשתף (אפשר באנונימיות), אני מזמינה אותך לצ'אט שם תוכל לקבל אוזן קשבת וכתף תומכת.
מחכים לך אם תרצה בכך,
שלך,
מתנדבת סה"ר.