8 תשובות
תכלס, כלום
ציון טוב במבחן
כשאני מצליחה לעשות משהו שרציתי לעשות הרבה זמן
כשאני מתמקדת בעצמי ושמה את עצמי מקום ראשון(מתי שצריך כמובן)וחושבת על טובתי לפני אחרים,לפעמים צריך את זה.
להגשים את עצמי
להרגיש צודקת ולהצליח במשהו [פיזי או נפשי] ועוד לקבל על זה פידבק טוב, "כול הכבוד" "חכמה" דברים כאלה
שההורים שלי מרוצים ממני
הרבה..
שאני נשארת אופטימית למרות כל הקשיים, שאני שואפת למעלה ולא מוותרת על החלומות שלי
שעשיתי משהו שמאוד רציתי למרות שזה הפחיד אותי לעשות.