2 תשובות
למה את עצובה תצאי החוצה עם אוזניות תעשי סיבוב לאן שהרגליים לוקחות בלי להשתמש בטלפון זה יכניס אותך לכמו מדיטציה בלי להתאמץ יותר מידי ותרגישי הרבה יותר טוב
אנונימי
אני ואשתי החלטנו שאנחנו לא רוצים ילדים

נודיע להם בארוחת הערב