6 תשובות
אמורות להיות רכבות לדעתי
תחבורה ציבורית, לנסוע עם * מישהו שאת מכירה *
ErO
שואל השאלה:
לא יהיה אוטובוסים כשאני אחזור וגם מה אני אסע לבושה למסיבה והכל באוטובוס זה כאב ראש
אנונימית
אין רכבת?
אין קבוצה של השכונה או משהו איך זה עובד בערים? לנו יש קבוצת טרמפים של היישוב שימושי רצח
לא הולכים אם יש לך בעיה לחזור