11 תשובות
כן
ענית לעצמך..
אתה בחיל האוויר
אתה בחיל האוויר
אכן
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
כן
אני למשל משקית תש באיזה חיל את? חיל משאבי אנוש
אני למשל משקית תש באיזה חיל את? חיל משאבי אנוש
^ הנסיכה בל זה לא ככ נכון, משקיות תש לא משתייכות לחייל שמהן הן באות אלא לחיל שאליהן הן משובצות כמו משקית תש שמשרתת בחיל המודיעין. או שתוכניתן שהגיע מחיל התקשוב ושובץ ב8200 יגיד שהוא תוכניתן שמשרת בחיל המודיעין
משקית תש משתייכת לחיל משאבי אנוש ולפעמים יש משקיות תש במודיעין חיל האוויר וחיל הים
כל המשקיות תש תחת משאבי אנוש וכן הם מתפצלות
אני משקית תש בעצמי אז אין מה להתווכח .
משקית תש מחיל משאבי אנוש אך משרתת תחת חיל האוויר
אבל בגדול כולן תחת משאבי אנוש לא סתם גם כולן מקבלות סיכה של משאן
כל המשקיות תש תחת משאבי אנוש וכן הם מתפצלות
אני משקית תש בעצמי אז אין מה להתווכח .
משקית תש מחיל משאבי אנוש אך משרתת תחת חיל האוויר
אבל בגדול כולן תחת משאבי אנוש לא סתם גם כולן מקבלות סיכה של משאן
משקיות תש משתייכות למשא"ן אין ספק, אבל אני חושב שיותר נכון לשייך את החיל שלהן לחיל אותו הן משרתות. זה לדעתי יותר נכון ממה שראיתי אצל אחותי שהייתה קצינת תש אבל לא מתווכח, סהכ רוצה לחדד נקודה שאולי עלולה להיות שגויה
חיל האם של משקיות תש זה חיל משאבי אנוש גם רשום את זה בכל מקום ..
זה כמו שאני תחת יחידת מיטב
אני לא משקית תחת בחיל מיטב זה משקית תש במשאבי אנוש
פשוט כולנו משוויכות למשאבי אנוש ויש כאלה שהיחידה שלהם תחת חיל נוסף אבל האם זה משאבי אנוש
בסופו של דבר גם אם משקית תש תחליט לעבוג בסיס זה עובר דרך החיל והכל עובר דרך החיל ..
זה כמו שאני תחת יחידת מיטב
אני לא משקית תחת בחיל מיטב זה משקית תש במשאבי אנוש
פשוט כולנו משוויכות למשאבי אנוש ויש כאלה שהיחידה שלהם תחת חיל נוסף אבל האם זה משאבי אנוש
בסופו של דבר גם אם משקית תש תחליט לעבוג בסיס זה עובר דרך החיל והכל עובר דרך החיל ..
כן.. אין ספק, אבל ככשואלים אותך באיזה חיל את, את אומרת בחיל משאבי אנוש? (גם אם לכאורה את משרתת בחיל המשטרה הצבאית לדוגמא)
ממה שאני יודע כשאחותי הייתה נשאלת באיזה חיל היא משרתת היא לא ענתה את חיל האם
ממה שאני יודע כשאחותי הייתה נשאלת באיזה חיל היא משרתת היא לא ענתה את חיל האם
כן אני אומרת חיל משאבי אנוש .
אם הייתי במשטרה צבאית
אני תחת חיל משאבי אנוש אך משןויכת למשטרה צבאית
זאת כבר בעינ של אחותך חחח בגדול חיל האם זה משאן
אם הייתי במשטרה צבאית
אני תחת חיל משאבי אנוש אך משןויכת למשטרה צבאית
זאת כבר בעינ של אחותך חחח בגדול חיל האם זה משאן
באותו הנושא: