8 תשובות
לא כי עדיין יש בזה צורך
לא
אם אין צבא האויבים יחסלו אותנו ישר כי לא יהיה מי שיגן על האזרחים ועל הארץ הזאת
לא פרימיטיבי כל עוד אתה נמצא תחת איום תמידי מכל המדינות שמסביבך
זה לא משהו שהשתנה מלפני 30 שנה או ישתנה בעתיד
מה שטיפשי זה המערכת הצבאית עצמה
להכריח אנשים להתגייס לא נובע מפרמטיביות זה נובע מהעובדה שאנחנו מדינה קטנה שמוקפת באוייבים שרוצים להשמיד את כולנו ואין ברירה
חייבים כוח אדם במלואו במידה ולא רוצים שיום אחד המדינה תושמד
אנונימי
לא, כי אם לא היו מכריחים הצבא שלנו היה הרבה יותר קטן והרבה יותר חלש כי מה לעשות רוב האנשים לא רוצים להתגייס אבל חייב כי אחרת יאכלו אותנו
שואל השאלה:
אני יודע שייצאו עליי עכשיו אבל
יכולים לגייס מבקשי מקלט (סודנים)
יתחילו פיילוט כזה יראו איך הולך
אנונימי
איך זה פרימטיבי? בסופו של דבר אנחנו צריכים לתת למדינה ולהגן עליה? מי אם לא? וחוץ מזה, כל אחד יןדע שאפשר להוציא היום פטור אם רוצים,אפילו בקלות