144 תשובות
לא תהיה שחיתות ברשות השופטת(:
שואל השאלה:
^^ חחח בטח שתהיה ואפילו תהיה יותר שחיתות
יהיו הרבה הפגנות (גם עכשיו יש אבל כן)
המשיח מגיע!!!!!
אנונימי
^יותר שחיתות ממה שכבר יש עכשיו שיושבים שמאלנים מגעילים בבית המשפט העליון הגבוהה ל"צדק" לא יכול להיות
המדינה תתפרק כנראה..
יהיה מלחמת אזרחים נוראית ומלא מלא הפגנות
באמת שיהיה נוראי.מקווה מאוד מאוד שהרפורמה לא תעבור.
יהיה רק טוב אולי d:

אבל נקווה שלא תהיה בכלל ממשלה, לא ימין ולא שמאל, כי זה אחד הגורמים לכך שהמשיח יבוא. שאין ממשלה, כל אחד רוצה ימין או שמאל, חרדים או ערבים, אבל לא רוצים את מלך המשיח. עצוב.
צדק הוגן.
דמוקרטיה
אנונימי
ben^ החרדים רק מתפללים לביאת המשיח כל היום אבל עושים השתדלות פה למטה בכך שהם מצביעים לימין
^^ממש ממש לא.
המדינה שלנו תתפרק,זה לא דמוקרטיה,זה דיקטטורה!
שואל השאלה:
^^^^^^1. למה שמאלנים הפכה למילה רע כיאלו להגיד למישהו שמאלני זאת קללה
2. הממשלה הרבה יותר מושחטת מבית המשפט אז יכולה להיות יותר שחיטות ממה שיש בבית המשפט
3. למה הצדק במירכאות בלי בג"ץ ביבי מהפיל תמדינה בשביל לא להיכנס לכלא
זאתי שאוהבת סוסים^ וואו כל כך אין לי כוח להסביר 2000 פעם לאנשים למה הרפורמה זה לא דיקטטורה
שואל השאלה:
^^^^^ איך זה שאי אפשר לפסול יותר חוקי יסוד הופך את זה לדמוקרטיה?, נגיד ואחרי שהרפורמה תעבור באמת לא יקרה כלום זה לא יקרה ביום, אבל לתקופה ארוכה נגיד והממשלה תחליט שאי רוצה לבטל תבחירות או היא מחליטה שצריכה להיות מדינת הלכה מי ימנע מהם לעשות את זה? הם יכולים לחוקק מה שהם רוצים, ותאמת לא הייתי סומך על אנשים עם כתבי אישום קיצונים שלא יחוקקו חוקים כאלה, הכוח שלהם בלתי מוגבל
נעה בלי ו'

זה יותר כזה ככה: 120 אנשים שיושבים שם ומרוויחים עשרות אלפי שקלים, מדברים בטלוויזיה בשביל לרצות אתכם בשביל שתהיה לכם תעסוקה בלריב אחרי זה על זה, להגיד אחד לשני מה הוא אמר, לדון על זה, וכו'. דיבורים 100%, מעשים 0%, כושר שכנוע, שטיפת מוחות, ימין ושמאל, חרדים וערבים, זה לא משנה, כולם שקרנים וגנבים שם ולאף אחד לא אכפת מאיתנו באמת ואנחנו ממשיכים להתעסק בהם, וכן כן כולל כולם, כולל דרעי שגנב, כולל ביבי החרטטן, כולל כל מי שיושב שם שעקר תורה לא מעט פעמים, כולל לפיד הליצן, כולל התומכי טרור כמו טיבי וכו', כולל כל השאר שעושים משחק יפה מאוד. מלכות הרשעה, ממשלת זדון.

הם מבחינתם עשו את שלהם, רוצים שתריבו, כמו תמיד. מלחמת אזרחים, מזיז להם? חחח בחיים לא
^^
1כי הדעות שלכם הם להרוס את המדינה שלנו
2 וואו כל כך לא נכון בכל כך הרבה מובנים
3 סלח לי אם אני חושבת שזה לא צדק לשחרר מחבל בפעם השלישית אחרי שכששיחררו אותו בפעם השנייה הוא הבטיח לא להרוג שוב והופה איזה פלא! הוא שוב הרג
ליקריצון

במדינה שחייל שיורה במחבל נכנס לכלא
ואנס נכנס לכמה חודשים לכלא ולא לכמה שנים
ואנשים חפים מפשע נכנסים לכלא
ואנשים פושעים לא נכנסים
ואין שום מזרחי שם
והכל אנטי יהדות

אז כן, צריך אולי סוג של שינוי. צריך הגיון.

ואלו לא הדברים היחידים. נמאס.
ben
אני מסכימה איתך במובן מסוים
די עצוב ההתפלגות והשנאה שנהייתה בעם
ברנו טגניה


הגיון בריא, אם זה היה אח שלך או ילד שלך, היית משחרר גם 2001 מחבלים רק שיחיה.

יהודי אחד הכל.
ברנו טגניה
אני לא אומרת שביבי כליל השלימות
הוא הרבה יותר טוב מלפיד אבל והרבה יותר מבנט הנעל בית
שואל השאלה:
^^^^^^^ הממשלה הזאת לא חסר לה שקרים, לא הייתי סומך על סמוטריץ שגימגם שהפתיח לא לפגוע בזכויות אדם
שואל השאלה:
ben ואתה לא חושב שצריך שינוי אולי מלחמת אחים שנוצרה?
לא תהיה מלחמת אחים.
זה תהיה מלחמה של ישראל וערב רב.
בגלל שהערב רב רוצים רק לפגוע
אנונימי
השינוי היחידי שצריך להיות אם אתה שואל אותי, זה המשיח, לא כל ה120 שם שעכשיו בגללם אנחנו רבים והם עושים איזה 60000 בחודש.

תתעסקו במשפחה שלכם, פרנסה, שיפור עצמי, מידות, חיים שלכם, רק יהיה לנו טוב ובריא יותר מאשר האנשים האלה.
ברנו טגניה
איך ממשלת השמאל נלחמת בטרור אם הם יושבים עם ערבים תהרוג אותי זו סתירה
שואל השאלה:
^^^^^^^^^^^^ 1. תלוי למה החייל ירה בו אם הוא ירה בו סתם ככה שהוא לא עשה כלום כמובן שמגיע לו להיכנס לכלא
2. אנסים לא נכנסים לכמה חודשים אבל בזה אני מסכים שצריכים להחמיר להם תעונש
3. הפושעים היחידים הם הממשלה
4. מה קשור שאין שום מזרחי שם לא הבנתי
5. מאיפה הבאת את זה?
ben אני חושבת אבל שאנדים צריכים להתעניין במה שקורה בארץ ושאולי ככה תפסיק ההתפלגות אם ידברו כל המגזרים וינסו להבין אחד את השני וגם אם לא להבין-לא לזלזל ואולי זה יביא שינוי
המדינה מתפרקת
הלוואי יצאו להפגין פי חמש
ברגע שהרפורמה תעבור נוכל לנשום לברכה כי סוף סוף חזרה הדמוקרטיה. סוף סוף לאיזון בין הרשויות
חחח יש פה אנשים שצמאים למלחמת אחים
על סמך מה אתם קובעים שתיהיה פה מלחמה? השמאל בנתיים זה שרוצה את זה וצמא לזה, הימין לא רוצה את זה, רק השמאל כל פעם מדבר על זה ( מעניין למה..)
השמאל מתגלה מיום ליום כקבוצה הכי אנרכיסטית במדינת ישראל
שואל השאלה:
^ לדעתי מלחמת אחים גם
כלום, אשכנזים לא באמת יעשו משהו קיצוני
שואל השאלה:
אני לא מבין מה קורה כאן, למה כולם פה תומכים ברפורמה?, לאן הגענו?, אני בשוק שכל כך הרבה אנשים פה בעד דיקטטוריה, ולשאלתי שלא ימחקו לי: רע
כנראה שכלום
בואו זאת לא פעם ראשונה שיש הפגנות
שואל השאלה:
^^^^^^^^^^ "מיעוט", יש בהפגנות בתל אביב 125,000, מפגינים ועוד כמה עשרות אלפים אם לא מאות אלפים מערים אחרות בארץ, ועוד יש אנשים שנגד הרפורמה שלא הפגינו, רק סתכל פה את המינוסים והפלוסים שמי שבעד יש לו המון מינוסים, ומי שנגד יש לו המון פלוסים, ממש "מיעוט"
בואו רובכם ילדים בני 15 דיי לדבר כאילו אתם מבינים מה קורה בחייאת
שואל השאלה:
^ אתה חושב שההפגנות ענק שיש כל יום שם במצטבר מאות אלפים זה מיעוט?
שואל השאלה:
^ רוב התגובות בעד אבל המינוסים והפלוסים אומרים תאמת, לא הבנתי כל כך תקשר בין מה שכתבתי למה שענית אבל בסדר, והחדשות עושות סקר אמיתי ויש "מיעוט" בעד הרפורמה
אני חושב שיש כמה אפשרויות
1. מלחמת אזרחים
2. בריחת מוחות והתדרדרות כלכלית
3. ביבי יקלוט כמה רע זה יעשה ויעצור את זה
4. כמה אנשים מהקואליציה יתפסו אומץ ויתנגדו
5. איכשהו ההפגנות והכל יצליחו לדחות את זה עד הבחירות הבאות ואז בפעם הבא יעצרו את זה
או 6. יהפוך לסטטוס קוו זה יעבור לא יעשו עם זה הרבה דברים וזהו
כפייה דתית.
בעיה. המדינה לאט לאט תתפרק. מאוד מקווה שירסנו מבחוץ.
לא יקרה כלום יא חיים בסרט שני הצדדים יש להם דעות יחסית לגיטימיות פשוט מוכרים לכם את זה בקיצוניות לשני הצדדים וגורמים לכם לחשוב שהצד השני רשע
שואל השאלה:
^^כן אני עושה 16 מינוסים למי שנגד ו18 פלוסים למי שבעד כמובן הכל אני, איזה שטויות אתה אומר באמת ה' ישמור
לא ילקקו למחבלים ולכל פושע אחר כמו שעד עכשיו עשו
כלום
ישראל תהיה יותר דמוקרטית
ד-מו-קרט-יה.
יהיה רגיל...
בעזרת השם לא תהיה מלחמת אזרחים.
כלום
וכל מי שחושב שמזה המדינה תשתנה בצורה קיצונית לכאן או לכאן לא מבין כלום
דיקטטורה. להציג את זה כדמוקרטי זה בורות.
בדמוקרטיה אמורים להיות חסמים ובלמים כדי למנוע שלטון סמכותוני. אם אין הפרדת רשויות איך יש חסמים ובלמים. איך. זה העקרון הכי בסיסי בדמוקרטיה.
להגיד שזה רצון העם זה מטופש. אם העם יעשה הפיכה כמו באיראן זה יהיה דמוקרטי? איראן היא דמוקרטיה? רוסיה דמוקרטית? להזכירכם גם פוטין נבחר בבחירות, זה לא אומר שרוסיה היא דמוקרטיה.
בדמוקרטיה חייב לשמור על זכויות אדם וחייב להיות חסמים ובלמים והפרדת רשויות. זה לא דמוקרטי, אל תנסו לצייר את זה כאילו שזה כן
דיקטטורה
לא תהיה הפרדת רשויות
פגיעה בזכויות המיעוטים.
המקום הזה יהיה טוב יותר
אנונימית
מה הרפורמה
ממתי שופטים פוסלים חוקים שאתם מדברים על זה כאילו זאת תופעה נפוצה? זה כמעט ולא קורה
המדינה תתפרק
כולם יהיו מפולגים, תהיה מלחמת אחים ומלחמת אזרחים יהיו הרבה הפגנות והכול פשוט יקרוס
הכוונה שלי בכפייה היא לא רק לכפייה דתית. גם אפלייה נגד נשים ומיעוטים.
^^^^ יש וטו לקואליציה רק אם כל הנציגים שלה נגד.
כלומר, בממשלת שמאל - השמאל יכול למנות את מי שהוא רוצה. בממשלת ימין - הימין לא יכול למנות את מי שהוא רוצה, ובמידה וכל הנציגים נגד, הם בסך הכל יכולים למנוע מינוי של שופט.

לופ שאומר שממנים רק שופטים שהם או שמאל אקטיביסטי או מרכז.
חוק עונש מוות למחבלים
גירוש שב"חים
זהו בעיקרון
תתחיל הדמוקרטיה
^אין אפליות נגד נשים ברפורמה מאיפה הבאת את זה?
הרפורמה נותנת הרבה כוח לממשלה ולמשל רק ממש לאחרונה בן גביר מנע את חוק האיזוק האלקטרוני. וזו דוגמה אחת לאפלייה.
מצד אחד,בגצ לא יהיה חזק כמו שהוא היה אז(שזה טוב)מצד שני הממשלה הקיצונית תחוקק חוקים קיצוניים שיכולים לפגוע בזכויות הפרט
^^ אם היית קוראת את דבריו היית רואה שהוא רוצה לחזק את החוק, כי איזוק בני זוג אלימים בעודם חיים בבית עם הקורבן, לא תורם לכלום.
a^ הוא לא מנע את החוק האיזוק האלקטרוני הוא פשוט אמר שהוא הולך להביא חוק שייטיב עם הנשים הרבה יותר. אבל כמובן ישר זו אפליה נגד נשים
כאוס.
^^^^^ איך לעזאזל המניעה של חוק האיזוק האלקטרוני קשורה לרפורמה? זה עניין של הכנסת, ללא קשר למערכת המשפט בכלל.

ואיך זו דוגמה לאפליה?
דיקטטורה
אני לא חושב שהרבה ישתנה מעבר לזה ש:


זכויות מיעוט ייפגעו על בסיס יומיומי
זכויות אדם בסיסיות ירמסו לקול צהלת הרוב
הרשות המחוקקת תאבד את האיזון סופית
תהיה הסלמה משמעותית ונלך צעד אחורה בכל הנוגע לקשרים בינלאומיים
הכלכלה תתרסק
וכמעט שכחתי - ביבי לא יישב בכלא כי יהיה חוק יסוד שמונע מלהעמיד לדין ראשי ממשלות שרים חכי''ם ובעצם כל מי שתמך ברפורמה
דיקטטורה. המדינה תתפרק
יהיה פה מלחמת אזרחים וזה יהיה הסוף של המדינה
אני לא אתגייס לצבא כשבשלטון עומדים ימנים דיקטטוריים וחרדים ודתיים
מצידי שהאוייבים שלנו יעלו עלינו אני לא מוכן לשרת בצבא עם שלטון דיקטטורי
אנונימי
מה טוב שבגץ לא יהיה חזק?
לא יוכלו לפסול חכים עבריינים והממשלה יכולה להעביר כל מה שהיא רוצה גם אם זה הדרת נשים לצורך עניין.
שואל השאלה:
^^^^^^ זה לא קשור אבל למה שהם היו נגד זה בכלל
ביבי יוציא חוק שלמי שיש פלילים יכול להיות בממשלה וככה גם אם הוא יורשע הוא עדיין יהיה הראש ממשלה בן גביר יחליט שנשים צריכות ללכת עם אזיקים ושהבחור שאנס אותה יהיה משוחרר החרדים יחפו את הדת נצטרך ללכת עם כיפות ולהניח תפילין וסמוטריץ יחליט שאנגלית זו לא שפה חשובה
ואין אף אחד שיוכל לעצור אותם כי אין בגץ!!! שמגן עלינו האזרחים
(לא אכפת לי שתיהו דתיים אבל עם אני לא רוצה אני לא חייב)
סוף העולם.
אנונימית
^^^^ אם הכוונה היא לתשובה שלי,
לטענת בן גביר, החוק יוצר פרצה גדולה מדי לאזוק גברים שהראיות עליהם מינימליות.
אין לי מושג כמה זה נכון, לא קראתי את הצעת החוק.
רק השמאל רוצה מלחמת אחים.
בעזרת השם הרפורמה תעבור, כמו שהעם בחר בקלפי.
שואל השאלה:
^^החוק מעולה בן גביר פשוט קצת... דחה אותו והממשלה בכללי דחתה אותו
"לא יודע" שמך ממש עונה על תשובתך הבורה,
כבר יש חוק כזה, כל עוד לא ביצע עבירות חמורות, ראש ממשלה יכול להמשיך לכהן כראש ממשלה.
אני בעד שהמדינה הזאת תתפרק העיקר שהרפורמה לא תעבור
אם הימין והדיקטטורה והחרדים ינצחו אז אני אאחל למדינה הזאת להתפרק סופית
מעדיף שהמדינה תתפרק על פני שלטון של כהניסטים
אנונימי
מלחמת אזרחים, כאוס, דיקטטורה וכו'
^^ לפחות אתה מודה בזה שאתה רוצה שהמדינה תתפרק.
שואל השאלה:
^^^עדיף שביבי ילך הביתה ושלא היה רפורמה ויאמרו אמן
אני מניח שהקהל הימנונים פה לא מבינים בדיוק מה זה פסקת ההתגברות, אז אני אסביר:
זה אומר שברוב של 61, כל ממשלה יכולה לחוקק חוקים מפלים ואנטי דמוקרטים,
זה מאפשר פתח לעריצות הרוב על המיעוט.
מקווה שהייתי מספיק ברור כי השתמשתי במילים גבוהות מדי, סורי.
מלחמה ומשבר חוקתי למרות שאני מתקשה להבין מה זה בדיוק
דמוקרטיה
^^^ הם לא יחוקקו "חוקים הזויים" עצם העובדה שהחוק נגמר ברגע שיש בחירות,
ואז יהיה להם מיעוט אם יחוקקו חוק שנוגד ערכים של רוב הבוחרים,
למשל, חוק נגד גיוס נשים שמשום מה כל כך הרבה שמאלנים חושבים ש"ביביסטים" יתמכו בחוק, נראה לכם?
ליכודניקים לא מאמינים בתפיסה הזו,
לוין, אדלשטיין, גלנט, מאי גולן ועוד המון חברי כנסת אחרים מטעם מפלגת הליכוד
לעולם לא יצביעו בחוק שמדיר נשים,
כן הפלא ופלא בליכוד יש קולות שפויים (אמאלה מפתיע נכון!)
נראה מהתשובה שלך שהיא בכוונה להסית ולהוציא את הימניים כ"בבונים"
בזמן ששמאלנים כמוך לא יודעים להגיד "לדעתי" מבלי לעגן את הדעות שלך על ערוצי התקשורת.
תהיה יותר ויותר כפייה. פחות חופש. הממשלה תכפיף את השופטים אליה וגם את המשטרה. חברי ממשלה יוכלו להשתמש בכוח שלהם כדי לעשות מה שהם רוצים וגם למנות את השופטים (שבניגוד למה שנאמר מהממשלה - לא ממנים את עצמם. תבדקו את העובדות).
יהיה שינוי שיש צורך בו במשפט.
לא מבטלים את בג"ץ. תיהיה הפרדת רשויות.
יש הינדוס תודעה מדאיג שהתקשורת מפיצה, זה התחיל כשקראו לרפורמה- "המהפכה המשפטית" וכשזה התפתח לדאגת הציבור לכפייה דתית ולבסוף להגיד שתיהיה דיקטטורה. יש דברים שאני לא מסכימה איתם ברפורמה אבל זה איבד כל גבול פרופורציה.
לא תיהיה כפייה דתית, ולא תיהיה דיקטטורה עדיין שלטון העם יהיה קיים וחזק. ואני לא ארחיב תגובות על זה. בבקשה תקראו את הרפורמה בעצמכם ותסיקו מסקנות בכוחות עצמכם ולא להאמין לכל ציוץ של התשקורת
דיקטטורה
dnyal אז במילים אחרות הם ישימו שופטים שהם מכירים ויהפכו את בית המשפט לבובה שלהם, אתה רואה פה משהו לא תקין?
שום דבר
לחלוטין שום דבר
ההשפעה של זה על חיי היומיום שלנו היא פחותה
אוטובוסים נפרדים
הדמוקרטיה תנצח...

הצביעו לרפורמה 2.5 מיליון אנשים דיי כבר 0מאלנים ניצחנו בבחירות אנחנו הרוב תקבלו את זה כבר דיי
או שהמשיח יגיע בעזרת השם. אבל בכללי אני חושבת שזה לא יעבור..
וואלה לא זכור לי שהבטיחו בבחירות רפורמה, כמה אפשר לבלבל את המוח כדי להצדיק הפיכת ישראל לדיקטטורה שלכם
המדינה לא תתפרק ולא תהיה דיקטטורה.
האיזון בין הרשות השופטת למחוקקת ישתנה.
לא תהיה מלחמת אזרחים,מתי שהוא העניין ירגע
^^^ מה רע בדיקטטורה? ביבי היה מת להגיע לרמה של יוליוס קיסר.

דרך אגב לוין ניסה לקדם אותה המון המון שנים,
ושאלתי אותך שתסביר על הרפורמה אבל החלטת להתעלם לחלוטין, אחד התסמינים המובהקים בתסמונת השמאל
אני הסברתי לך לפני 5 דקות למה פסקת ההתגברות רעה, זה שאת מתעלמת מזה כי נוח לך זו לא בעיה שלי.
ולא הייתה אף מילה על רפורמה בבחירות, אז תפסיקו לשחק אותה שהרוב בחר ברפורמה, ציבור של כמעט חצי מיליון איש חסמו את תל אביב נגד הרפורמה אז איזה רוב אתם?
אוקיי,
אבל פסקת ההתגברות היא לא החלק היחידי ברפורמה (פססט, אם היית קורא היית רואה שהגבתי לך על זה)
האם אתה יודע בכלל מה מרכיביה?
אתה מציע שבית משפט יהיה בובה ואני מציע שהוא ימשיך להיות עצמאי, אמנם לא בחרו בהם אבל כולם יודעים שהממשלה הזאת תנצל את הפתח הזה לעשות מה שבז*ן שלהם.
^^ ימשיך להיות עצמאי = ימשיך למנות את עצמו? (=דיקטטורה)
^אבל רוב העם כן מאמין בו... ניצחנו בבחירות
הכוונה לבחירות הבאות.
שואל השאלה:
^^"העם בחר אז זה דמוקרטיה"
העם גם בחר את היטלר מה זה קשור
רבותיי ראיתם את זה פה
ממשלה יכולה לחוקק כל חוק עם 61 תומכים גם אם הוא פוגע באנשים ואפיקורוסית עדיין חושבת שהרפורמה הזאת טובה, אני לא מתכוון להמשיך להסביר.
^^^ נכון. ולידיעתך, בית המשפט של גרמניה באותו הזמן היה חזק. אחרי זה הוא ריכז כוח לעצמו.

אתה טוען שצריך דיקטטורה כדי שמישהו כמו היטלר לא יעלה לשלטון וישליט דיקטטורה. זה טיעון אבסורדי.
שואל השאלה:
אני ממש לא אומר שצריך דיקטטורה.
רגע לא הבנתי אתה ימני או שמאלני?
^^ ימני, תומך רפורמה. (תומך בעצירה כרגע, אבל לא על זה השאלה)
^^^^^^^ הקישור המטומטם בין דיקטטורה להיטלר ישירות, היא פשוט תפיסה שגויה,
אתם אומרים שדיקטטורה היא רעה כי הדיקטטור עצמו הוא היה אדם בזוי ורע, לא חסרים דיקטטורים טובים בהיסטוריה כמו שלא חסר דמוקרטים רעים.
morph ביבי בעצמו אמר שבית המשפט צריך להיות עצמאי
ושנים שלוין מציע את הרפורמה ושנים שביבי אומר לו "לא".
אז מה אתה מבלבל את המוח
o9
שוב אתה בורח מלענות ולהתעמת, לך תפגין נגד אוויר.
^^^ באופן היסטורי, דיקטטורה הוכיחה את עצמה כשיטה די גרועה. דמוקרטיה הוכיחה את עצמה כשיטה הכי פחות גרועה, אפילו שהיא מבוססת על הרעיון השגוי שמה שאנשים רוצים זה מה שהם צריכים.
^^^ אני לא ביביסט. אני תומך רפורמה.
ביבי ללא ספק מתון מדי בדעתו.

ואגב, לפיד אמר שצריך רפורמה, סער.. בנט, שקד אפילו הציעו הצעה הרבה יותר קיצונית מההצעה הנוכחית. לא חסרה צביעות אצל הפוליטיקאים. הדעה שלי לא נקבעת לפי מה שפוליטיקאים חושבים.

ו-נ.ב. אני נוטה להסכים עם התיאוריה של עמית סגל - ביבי "האמיתי" תמיד רצה להחליש את בית המשפט, עכשיו מיוצגת דעתו האמיתית.
שואל השאלה:
למה זה טוב שעכשיו לא היה בג"ץ והממשלה תאכל לעשות מה שהם רוצים?? ולידע כללי מי שהציע את הרפורמה זה יריב לווין כן כן פושע לדעתכם
נכון, אני בורח, לכי תמני את שר הפיתות שלך לשופט.
^^ לא יהיה בג"ץ?
פושע?? מה הוא עשה?
^^^^^ דיקטטוריה הוכיחה את עצמה כשיטה גרועה, כי מחנכים אותנו ומלמדים אותנו רק על דיקטטורים רעים
יוליוס ואוגוסטוס קיסר היו דיקטטורים מדהימים!
קדאפי היה טוב לעם שלו
פארק צ'ונג הי גם הוא
אאל סעיד
לי קואן יו

כל אלו מנהיגים שהרימו כלכלות חלשות למעצמות עולם.
שואל השאלה:
אכן כן לא היה בג"ץ
שואל השאלה:
תחפש עליו בוויקפדיה
^^^ בכנות, לא מכיר מספיק. יכול להיות שאני טועה.
^^^ לא מכיר סעיף ברפורמה שאומר "לא יהיה בג"ץ".

^^ לא רוצה. תביא אתה ראיה כלשהי לזה שהוא פושע.
מה שלא משרת את ממשלת הימין זה דיקטטורה עבור הימין, זה המסר שלהם.
שואל השאלה:
אכן כן רוצים שלא היה בג"ץ כדי שביבי יתחמק מהמשפט
^^ זה בדיוק אידיאלוגיה שמשקפת את השמאל, מיעוט פצפון שעושה כל כך הרבה רעש!
מה קרה? הפסדתם בבחירות, תתמודדו!
^^^ ממשלה משתנה אם העם לא אוהב אותה, שופטים לא. יותר כוח ביד הממשלה = יותר כוח ביד העם.
^^^ מאיפה הבאת את השטות הזו?
ועניתי באחת מהתשובות שלי על חוק יסוד הממשלה שמגבה ראש ממשלה עם תיקים,
אם לא עשה עבירה חמורה, יכול לכהן כראש ממשלה.
^^^^ עדיין לא הבאת סיבה לזה ש"לא יהיה בג"ץ".
ומזמן אמרו ששופטים שנבחרו בועדה החדשה לא ישפטו את ביבי. כלומר, הרפורמה לא תשפיע עליו.
שואל השאלה:
עד שהיא תשתנה כבר יהיה פה נזק בלתי הפיך
צודקת, אנחנו מיעוט, אנחנו כל כך מיעוט שחסמנו ציר מרכזי בתל אביב מה שהפגנות הימין לא עשו בכל ההיסטוריה, תגידי ההגיון אצלך בראש עובד?
^ ובכל זאת הפסדתם בבחירות, אם לא הייתם מיעוט לא הייתם מפסידים בבחירות.
ובכל זאת אני תוהה, איך הייתם מגיבים אם הייתה עולה רפורמה כזאת שהממשלה היא ממשלת שמאל
שואל השאלה:
^^^^ מי שמבין קצת ברפורמה יודע שאחד מהחוקים זה שאין בג"ץ
^ "מי שמבין קצת" זו דרך יפה מאוד לומר "אין לי שום ביסוס לטענה שלי".
^^ את מדברת על הרפורמה של לוין ורוטמן?
או הרפורמה הדמיונית של ערוץ 12?
למיטב ידיעתי הרפורמה מכילה אך ורק את הסעיפים להלן:
- שינוי בועדה למינוי שופטים
- התערבות בית המשפט בפוליטיקה ופסקת התגברות
- ביטול עילת הסבירות
- הסדרת מעמד חוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה

בואי תחדשי לי ותפרטי לי איפה הם כתבו שלא יהיה בג"ץ?
למה?
ואיך הרפורמה תשנה את זה?
שואל השאלה:
יש לי בשפע(:
^ אתה מוזמן להציג אותם.
ל-morph: זאת דוגמה לכך שלא אכפת לממשלה מנשים. יש בממשלה מיזוגנים.
^ טוב.
אבל לא יכול להיות שזו דוגמה לזה שלאופוזיציה לא אכפת מגברים, כיוון שלטענת הקואליציה החוק יפגע בגברים?

ואני האמת מחכה לחוק שבן גביר מבטיח, נראה כמה "מיזוגני" הוא יהיה.

ושוב! הממשלה מתחלפת. אתה חושב רק על הממשלה הזו, אבל הרפורמה גם תיתן יותר כוח לקואליציית שמאל כשתהיה כזו. (למרות שבג"ץ גם ככה שמאלני, אז מובן למה זה לא משנה למתנגדים)
שואל השאלה:
"morph" תגדיר מה זה שמאלני
מגברים *אלימים*. ספציפית מהם.

והרפורמה מחזקת את הקואליציה - את הממשלה הנוכחית.
^^ במקרה הזה, ההגדרה הכי טובה היא "הדעה של מחנה השמאל". (זו הגדרה נוראית בדרך כלל, אבל כאן העניין הוא שבג"ץ אוחז בדעות השמאל גם כשהן משתנות, אז זה עובד)
^^ ומגברים שהאושמו לשווא.

הרפורמה מחזקת את הקואליציה באשר היא. עוד 4 שנים במקרה הטוב יהיו בחירות, תהיה קואליציה אחרת. אולי שמאל, אם העם באמת נגד הרפורמה. (או אפילו התפרקות של הממשלה ללא בחירות)
שואל השאלה:
לדעתך שמאלני זאת קללה? או אמירה שאמורה רעה?
כי שמאלני זה ממש לא ככה אני שמאלני ואני בסהכ בעד זכויות אדם ולא להרוג את הערבים
^ ממש לא. לא יודע איך הגעת לזה ממה שאמרתי.
שואל השאלה:
^זה נראה ככה, "הדעה של מחנה השמאל"
^ איך זה הופך את המילה "שמאלני" לקללה? זה שיוך פוליטי.
שואל השאלה:
"מחנה השמאל", אתה לא רואה בעיה במשפט?
^ לא.. באותה מידה שאין בעיה לומר "מחנה הימין"...