8 תשובות
מתרגלים
לא
האמת לא
עניין של העדפה , אהי אישית לא אוהבת
כגבר שהתחתונים תמיד מתקפלים לי כמו חוטיני זה על הפנים נוראי ומציק.
אנונימי
מתרגלים לזה, זה כבר לא מציק.
פעם אחת בחיים שלי לבשתי וויתרתי על זה לעולם כנראה לא אתרגל לזה זה פשוט כלכך לא נוח ומציק
מתרגלים ממש מהר
אנונימית
באותו הנושא: