14 תשובות
הכל הודות לדמוקטים
אנונימית
רק עם נזק אמיתי יקרה שינוי. זה מבאס מאוד אבל כנראה הם לא יכלו לשבת בשקט ולתת למדינה להתפרק
כן כן ולמנוע מאנשים לטוס לחול זה נשמע לך דמוקרטיה?
אנונימית
שואל השאלה:
מה האזרחים אשמים???קבעתי טיסה כבר בספטמבר ליום חמישי ואני חיכיתי לה מלא
מה האזרחים אשמים???קבעתי טיסה כבר בספטמבר ליום חמישי ואני חיכיתי לה מלא
נכוןן לי הייתה טיסה וביטלו לנו ואני מתבאסת רצחח
זה הבחירה של העובדים. בסופו של דבר אחרי כל זה לא יהיה קשה לתבוע את נתבג ולדרוש פיצויים וזה גם כנראה מה שיקרה.
בדמוקרטיה לאנשים יש זכות להביע חוסר סיפוק עם השלטון. הפגנות לא עושות מספיק, אין מה לעשות זאת המציאות. צריך לנקוט אמצעים חזקים יותר. השבתת נתבג זה אמצעי מאוד מאוד חזק שיגרום להמון נזק, ואם זה התאפשר זה בטוח יגרום לשינוי כלשהו.
נקווה לטוב ושכל הנפגעים יקבלו פיצויים
בדמוקרטיה לאנשים יש זכות להביע חוסר סיפוק עם השלטון. הפגנות לא עושות מספיק, אין מה לעשות זאת המציאות. צריך לנקוט אמצעים חזקים יותר. השבתת נתבג זה אמצעי מאוד מאוד חזק שיגרום להמון נזק, ואם זה התאפשר זה בטוח יגרום לשינוי כלשהו.
נקווה לטוב ושכל הנפגעים יקבלו פיצויים
שואל השאלה:
מה אכפת לי ,קבעתי טיסה מזמן שחיכיתי לה נתב"ג זו ממש לא אופציה לסגירה . יש גם אנשים שלא ראו את המשפחות שלהם מחול הרבה זמן, וחיכו לטיסה מלא. יש כאלה שצריכים לטוס לעבודה. הם לא יכולים להחזיק אותנו ככה בארץ
מה אכפת לי ,קבעתי טיסה מזמן שחיכיתי לה נתב"ג זו ממש לא אופציה לסגירה . יש גם אנשים שלא ראו את המשפחות שלהם מחול הרבה זמן, וחיכו לטיסה מלא. יש כאלה שצריכים לטוס לעבודה. הם לא יכולים להחזיק אותנו ככה בארץ
^ מסכימה
^^ אז זהו שמישהו פה עיוות את המציאות. תלך תפגין תעשה מה שאתה חושב שיפעל לשינוי המצב ויביא לדמוקרטיה.
אבל וזה אבל קריטי, אתה לא יכול להשתמש בדיקטטורה בשביל להפגין בעד דמוקרטיה!! גם אם תיתן פיצויים רטרואקטיבית, מניעה של יציאה מהמדינה זה דיקטטורה.
אבל וזה אבל קריטי, אתה לא יכול להשתמש בדיקטטורה בשביל להפגין בעד דמוקרטיה!! גם אם תיתן פיצויים רטרואקטיבית, מניעה של יציאה מהמדינה זה דיקטטורה.
אנונימית
אנונימית הראשונה
את מעדיפה לחיות כאילו את בצפון קוריאה?
אני באמת לא מבינה את האנשים האלה אתם כלכך אובססיבים לביבי שאתם לא רואים את כל הנזק שקורה פה
את מעדיפה לחיות כאילו את בצפון קוריאה?
אני באמת לא מבינה את האנשים האלה אתם כלכך אובססיבים לביבי שאתם לא רואים את כל הנזק שקורה פה
שואל השאלה:
תאמין לי שאני בכלל לא אוהבת את ביבי וגם המשפחה שלי לא ואנחנו הכי בעד דמקורטיה. אבל מפה ועד לסגור אותנו בארץ? זו דיקטטוריה לא דמקורטיה. יש דרכים אחרות .
תאמין לי שאני בכלל לא אוהבת את ביבי וגם המשפחה שלי לא ואנחנו הכי בעד דמקורטיה. אבל מפה ועד לסגור אותנו בארץ? זו דיקטטוריה לא דמקורטיה. יש דרכים אחרות .
איך על סמך משפט אחד אתה מחליט שאני מעדיפה דיקטטורה?
זה לא המצב? נתבג לא נחסם בגלל אלה שמכריזים על עצמם כדמוקרטים?
תפסיקו להתיפייף ותתחילו להודות באמת.
ואגב לא הצבעתי ביבי. ככה זה שבאים עם דעות קדומות...
זה לא המצב? נתבג לא נחסם בגלל אלה שמכריזים על עצמם כדמוקרטים?
תפסיקו להתיפייף ותתחילו להודות באמת.
ואגב לא הצבעתי ביבי. ככה זה שבאים עם דעות קדומות...
אנונימית
זה לא דיקטטורה. דיקטטורה זה מתי שהשלטון מונע מאזרחים לצאת מהמדינה. פה האזרחים עושים את זה
היינו בשרוול וביטלו תתיטסה שהיינו בשרוול