3 תשובות
כן. הם לא בטמת מפגינים על הרפורמה. הם מפגינים על ביבי. כמובן שהם אולי לא אוהבים את הרפורמה , אבל ביבי מייצר אצלם כל כך הרבה אנטוגינזם והוא המטרה שלהם
שואל השאלה:
אבל אומרים שהוא לא חוזר בעצמו לגבי גלנט והם ימשיכו גם בגלל זה בשביתה
אבל אומרים שהוא לא חוזר בעצמו לגבי גלנט והם ימשיכו גם בגלל זה בשביתה
לא
באותו הנושא: