3 תשובות
כן. הם לא בטמת מפגינים על הרפורמה. הם מפגינים על ביבי. כמובן שהם אולי לא אוהבים את הרפורמה , אבל ביבי מייצר אצלם כל כך הרבה אנטוגינזם והוא המטרה שלהם
שואל השאלה:
אבל אומרים שהוא לא חוזר בעצמו לגבי גלנט והם ימשיכו גם בגלל זה בשביתה