8 תשובות
כי הם שמאלנים ובנט הפך לשמאלני
היה להם רוב זה היה דמוקרטי.. וגם בנט לא רלוונטי הרפורמה רוצה לאחד את 3 הרשויות לרשות אחת הומוגנית.. ואחי במקום לטפל ביוקר מחייה ומחירי הדיור הם העבירו תוך שבוע חוק שאפשר לקבל שוחד
שהשמאל עושה את זה, זה לגיטימי. מערכת המשפט עצמה דקטטורית ובכל זאת הם מפגינים בעד לשופטים מושחטים שמשחררים מחבלים ונותנים עבודות שירות לאנסים, הם ראש הממשלה האמיתי במדינה הזו. בושה.
אנונימית
אנונימית הרפורמה לא רוצה לטפל בשופטים שנותנים עונשים מקלים לאנסים אלא להכניס עוד שופטים מושחתים שהם כפופים לליכוד
כדי להחמיר עונשים הממשלה צריכה להחמיר את העונשים הקבועים בחוק אבל הממשלה בחיים לא תעשה את זה כי זה מעניין להם תתחת
כדי להחמיר עונשים הממשלה צריכה להחמיר את העונשים הקבועים בחוק אבל הממשלה בחיים לא תעשה את זה כי זה מעניין להם תתחת
בכל מדינה דמוקרטית מתוקנת, יש נבחרי ציבור שמייצגים את דעת רוב הציבור. בניגוד לשופטים שבוחרים את עצמם ושומרים מקום לחברים שלהם, את הממשלה אנחנו בוחרים. זה לא הגיוני שכל חוק שהממשלה רוצה להעביר בג"ץ יפסול אותו. זה לא אמור להיות ככה. לידיעתך במדינות רבות באירופה זה גם עובד בדרך הזו
אנונימית
בג"ץ לא פוסל חוקים אלא אם הם נגד חוקי יסוד ופוגעים בזכויות אזרח כמו חוק שאומר שמי שנוצרי אסור לו לדבר בציבור על הדת שלו ( חוק שהם רצו להעלות לפני שבוע )
אם הממשלה רוצה להעביר חוקים מותר לה.. רק בלי להפר זכויות אזרח כל כך קשה? כל מדינה דמוקרטית השופטים הם עצמאיים ולא תלויים בפוליטיקאים וגם אין מקום להשוואה בינלאומית שיטת הבחירה שלנו שונה אבל גם אם משווים אנחנו דומים יותר לפולין והונגריה שנחשבות עם מאפיינים דיקטטורים מאשר מדינות ליברליות
אם הממשלה רוצה להעביר חוקים מותר לה.. רק בלי להפר זכויות אזרח כל כך קשה? כל מדינה דמוקרטית השופטים הם עצמאיים ולא תלויים בפוליטיקאים וגם אין מקום להשוואה בינלאומית שיטת הבחירה שלנו שונה אבל גם אם משווים אנחנו דומים יותר לפולין והונגריה שנחשבות עם מאפיינים דיקטטורים מאשר מדינות ליברליות
וואי תרגעו כבר, אף אחד לא אמר שהמדינה הזו תהפוך לדקטטורית שתעשה כפייה דתית. יש חוקים ששרים שמנסים להעביר וזה לא אומר שזה יהיה מקובל לרוב שרי הממשלה. רצוי שמערכת המשפט תשמור על זכויות בסיסיות אבל הבעיה היא שהשופטים גם לא עשו את זה וגם לוקחים החלטות משיקולים פוליטיים. הם לא יתנו לביבי או לבן גביר להעביר חוק בגלל שביבי הוא ביבי ולא לפיד או גנץ. וכן, לבית המשפט לא אכפת מזכויות של אזרחים כאן (אולי רק למחבלים, ולגברים מכים ולאנסים..)
אנונימית
נא את מדברת ססמאות בתכלס בג"ץ בקושי פסל חוקים וזאת עובדה ובטח שלא משיקולים פוליטיים, הרפורמה לא דואגת שיהיה שיפור במערכת המשפט ואו בהרשעות אנסים זה חרטא היא דואגת שיהיו שופטים שהליכוד ימנה.. לא יודע מה איתך אני לא חושב שביבי או לפיד או אף פוליטיקאי צריך למנות שופטים מטעמו ואז שופטים יהיו כנועים לפוליטיקאים
באותו הנושא: