10 תשובות
אכלת לגמרי בסדר גאה בך שאכלת:)
שואל השאלה:
^תודה
אנונימית
אחלה לגמרי מעולה
די עשית לי חשק לגלידהה
וואוו הלוואי עליי!!!!!
מדהים. תמשיכי ככה
ממש לא הרבה
לא זה בסדר
אמא בואי נחליף
לא אכלתי צהריים אני רעבה מתה
וזה אחלה לגמרי לא אכלת כלום לארוחת בוקר! ארוחת הבוקר היא הכי חשובה