5 תשובות
פיס אוף שיט: מה?! זה לא עניין של גיל או גובה, זה עניין של משקל.

תקשיב הייתי במצב שלך עד לפני קצת יותר מחצי שנה, התחלתי להתאמן ועשיתי מסה וזה חד משמעית הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי, מיחד שלא מוכן להוריד חולצה לאחד שמוריד גם כשלא צריך.
באמת שהביטחון העצמי כזה עולה מהתהליך הזה.

אז הכי פשוט שאפשר להגיד, תדאג לאכול יותר, ואם אתה כמוני ואתה בקושי רעב אז אני אוהב לעשות שייק עם איזה 100-50גרם חמאת בוטנים, חלב ובננות, בקלות איזה 700 קלוריות ב2 דקות.
ממליץ לך גם לצפות בסרטונים ביוטיוב על איך לעשות מסה וכל מיני כאלה כדי שתבין תעניין, יש המון חומר באינטרנט.
יש גבול לתשובה שאני יכול לתת לך. דבר ראשון הייתי ממליץ על מאמן הוא יודע הכי טוב.
בניית תפריט מותאם למין, גיל, גובה, משקל
בנוסף הוא ימליץ על תרגילים אם יש לך התלבטות לגבי משהו ספציפי תגיד
אני יכול גם להמליץ על מאמן
שואל השאלה:
אני גבוהה יחסית יותר מכל ילד אחר בגיל שלי שאני מכיר ויותר רזה מכולם עם יד יותר קטנה מכולם ^
אנונימי
כן
זה לא עניין של גיל אלא של גובה