6 תשובות
כן הגיוני, כיאלו זה גנים.אני חושבת שיותר יפה להיות עם חזה אבל זה פשוט גנים
שואל השאלה:
^זה גם קשור לגיל לא רק גנים מן הסתם שהן ילדות בכיתה ח לא אמור להיות להן מידה e
אנונימית
אני ב ח ואני b זה פשוט קשור לגנים
שואל השאלה:
^גם אני b אני שאלתי רק בנוגע לשאר השכבה
אנונימית
בדרך כלל בשנים האלו החזה מתחיל לגדול, יש בנות שגודל להן יותר ויש פחות.
זה גם תלוי בגנים.
הגיוני כן הגוף עוד מתפתח