6 תשובות
כן הגיוני, כיאלו זה גנים.אני חושבת שיותר יפה להיות עם חזה אבל זה פשוט גנים
שואל השאלה:
^זה גם קשור לגיל לא רק גנים מן הסתם שהן ילדות בכיתה ח לא אמור להיות להן מידה e
^זה גם קשור לגיל לא רק גנים מן הסתם שהן ילדות בכיתה ח לא אמור להיות להן מידה e
אנונימית
אני ב ח ואני b זה פשוט קשור לגנים
שואל השאלה:
^גם אני b אני שאלתי רק בנוגע לשאר השכבה
^גם אני b אני שאלתי רק בנוגע לשאר השכבה
אנונימית
בדרך כלל בשנים האלו החזה מתחיל לגדול, יש בנות שגודל להן יותר ויש פחות.
זה גם תלוי בגנים.
זה גם תלוי בגנים.
הגיוני כן הגוף עוד מתפתח
באותו הנושא: