5 תשובות
תלוי איזה בלונד. אם זה בלונד צהוב כהה כזה מוזנח, אז זה גם מכוער וגם יחשב לפרחי.
אם זה בלונד לבן מטופח יפה בגוונים עדנים ולא בצבע אחד גס, זה יראה יפה עדין ולא יחשב לפרחי.
כן, גם למה בלונד? אולי שטני..
כן... זה די פרחי...
תחכי לגיל 17-18 ואז אם עדיין תרצי תצבעי.
תלוי איזה צבע שיער יש לך עכשיו. אם יש לך כהה אז כן, כי זה לא מתאים לגיל 14.
אם יש לך שיער שטני ככה אז לא כל כך, כי זה כאילו הבהרת קצת את השיער.
או פריקית זה תלוי
אנונימי