7 תשובות
תשתי מים
לפעמים מעט, זה בסדר.
אם את מרגישה שזה יוצא-מגדר הרגיל.
לפנות לטיפול.
מסטיק ומים
שואל השאלה:
^^אני בטיפול
אנונימית
מה שאתם רושמים מעודד הפרעות אכילה, זו לא הדרך הנכונה ^

לשאלתך אנונימית, מצויין, ואיך את מרגישה?
עוזר לך?
שואל השאלה:
^זה כן עוזר
אבל בדברים אחרים.
לגבי העניין עם האוכל לא ממש
ממש קשה לי לאחרונה
כי ממש התפזרתי עם האוכל
ירדתי 15 קילו ואני ממש מפחדת לעלות אותם בחזרה
אנונימית
יכול להיות שאת מתוחה? משהו מפריע לך?
תנסי למלא את מהלך היום שלך בפעילות, ככה פחות יצא לך להזכר באוכל ולחשוב על זה.
ועוזר גם לקבוע לוז מסודר לארוחות וכמויות פחות או יותר
אני לא בעד ממש ללכת כמו ספר ולמדוד על הגרמים, ולספור כל דבר שאת אוכלת.. ממש לא. אלא יותר לסדר סדר יום של ארוחות, ומה פחות או יותר את עומדת לאכול כל שעה מסוימת.
מומלץ להתייעץ עם דיאטניים ואנשי מקצוע, אבל כמובן לקחת הכל בערבון מוגבל ויותר כהמלצה- במיוחד מההיכרות שלי שהרבה מהתפריטים שמציעים ללכת עליהם ברזל (במיוחד אם צריך "דיאטה אינטנסיבית"), אז הכל הופך להיות ממש רובוטי וגורם לך עוד יותר כל היום רק להתעסק באוכל ומה תאכלי ומה לא.. ורק מוציא גם את החשק מלאכול, שחלילה לא הייתי רוצה שזה יקרה.