7 תשובות
אין סיבה שתהיי רעבה בזמן דיאטה, תעשי לך תפריט חדש/לכי לתזונאית או שתאכלי מאכלים יותר משביעים ועם פחות קלוריות, אבל אין שום סיבה שתישארי רעבה
יוגורט
ללכת לישון וזהו
סלט
חביתה
לאכול משהו שישביע אותך. לא נשנוש.
תאכלי לדוגמא טוסט
צנים עם קוטג'