6 תשובות
גיל. גורים תמיד נושכים, זו דרך משחק שלהם. כשהם מתבגרים הם לומדים לא לנשוך (בדרך כלל)
שואל השאלה:
כן אבל יש לי רועה בלגי גרמנית שאומרים שהוא מסוכן
אנונימית
בלגי או גרמני? זה שונה
^^יכול להיות שמעורב
זה הגיל גורים נושכים יותר כדי לעזור לשיניים לצמוח
גורים נושכים בדרך כלל יותר
הוא חושב שזה משחק הכל בסדר
Zm