6 תשובות
גיל. גורים תמיד נושכים, זו דרך משחק שלהם. כשהם מתבגרים הם לומדים לא לנשוך (בדרך כלל)
שואל השאלה:
כן אבל יש לי רועה בלגי גרמנית שאומרים שהוא מסוכן
כן אבל יש לי רועה בלגי גרמנית שאומרים שהוא מסוכן
אנונימית
בלגי או גרמני? זה שונה
^^יכול להיות שמעורב
זה הגיל גורים נושכים יותר כדי לעזור לשיניים לצמוח
גורים נושכים בדרך כלל יותר
הוא חושב שזה משחק הכל בסדר
הוא חושב שזה משחק הכל בסדר
באותו הנושא: