4 תשובות
אני חושב שכן
לא
ואם עלית טיפה על הפס הלבן זה לא כזה גרוע
יכול להיות אבל לא בטוח. אם יש לך אופציה להחנות שוב יותר טוב עדיף.
שואל השאלה:
לא היה לי זמן להתעסק עם זה
אני תכף אזיז משם כבר את הרכב
אנונימית