היום נזכרתי במשהו שקרה לי לפני הרבה זמן ורציתי לשאול אם זה בכלל חוקי או לגיטימי
אז לפני שנה וחצי בערך הייתי בבית ספר דתי והכריחו אותי בבית ספר ללכת עם חולצות ארוכות וחצאיות עכשיו הייתי אז דתייה אבל כשרות לא שמרתי כזה אז נסעתי כזה לדומינוס ורציתי להזמין פיצה עם פפרוני והמוכר אמר שלא ושאני דתייה ושהוא לא מוכר לי בקיצור בסוף יצאתי ובכלל לא הזמנתי
זה הגיוני מה שהוא עשה? כאילו עכשיו כשאני נזכרת בזה זה מוזר