6 תשובות
בגדול כל רב של קהילה פירש אחרת ככה שמבחינת האשכנזים זה כמו חמץ ומבחינת עדות המזרח זה כשלפ. אנחנו אוכלים.
^ טוב לדעת! ראיתי ששאלו אותה שאלה וכולם אמרו שזה חמץ, לא ידעתי. תודה!
כי פעם היו מחזיקים את הקטניות באותם שקים שהיו מחזיקים בהם חטים. אז לכן רבני אשכנז גזרו שלא לאכול קטניות בפסח.
אנונימי
גם מרוקאים לא אוכלים קטניות ותאמת שאני לא יודעת אני אשאל את סבא שלי
אשכנזים לא אוכלים, וככה זה המנהג שלהם