3 תשובות
למורה
בהצלחה!!!
בהצלחה!!!
שואל השאלה:
ולמי אני משלם את זה?
ולמי אני משלם את זה?
כן...
העמדת רכב לטסט זה היה אצלי משהו בסביבות 230 או משהו כזה..
העמדת רכב לטסט זה היה אצלי משהו בסביבות 230 או משהו כזה..
באותו הנושא: