15 תשובות
לדעתי בסדר במקצת
פחות
אממ לא נראלי שזה סבבה
אנונימית
זה בסדר
לא בסדר
הוא בן כמעט 17 והיא 13-14
הוא כנראה מנצל אותה כי לבנים בגיל הזה יש רק דבר אחד בראש
אנונימית
שואל השאלה:
לאלא היא אמורה להיות בכיתה ט והוא בן 16
אנונימית
היא בחטיבה והוא בתיכון
ההפרש בניהם הוא שנתיים פלוס
זה לא שלב בחיים שהגיל בו הוא לא משמעותי
אנונימית
לא למרות שיש רק 3 שנים הבדל בגיל מתבגרים הרבה יותר
פחות..


ראיתי את הגילאים זה נראה בסדר
אם היא אמורה להיות בכיתה ט לנה לא? אם היא בכיתה ח אז פחות..
לא נראלי בעוד 3 שנים זה יחשב פדופיליה
היא רשמה שהיא אמורה להיות כיתה ט.. גם אם היא כיתה ח למה חא? אי אפשר לעצור אהבה
פרה בהכחשה
לא הבנתי מה קריפי בזה??