11 תשובות
אני קיבלתי ב11 אבל יכולים בכל גיל
אנונימית
זה משתנה אצל כל אחת אבל לרוב זה 12+
הממוצע זה 13
מינימום 8 מקסימום 18
מינימום 8 מקסימום 18
לכל אחת זה שונה אבל אני מניחה בין גילאים 11-15
אני גם קיבלתי בגיל 11 אבל בדרך כלל זה קורא בגיל 12 ויש לי חברה שקיבלה בגיל 13-14 זה תלוי בהתפתחות!..
אנונימית
ממוצע גיל 12-13 , יש כאלה שמקבלות גם בגיל 17. כל אחת משהו אחר
הרוב מקבלות בגיל 12-13 אבל זה תקין מ-9 עד 16
שואל השאלה:
אני עכשיו בת 11 ויש לי כל מיני כאבי בטן מוזרים, זה בסדר?
אני עכשיו בת 11 ויש לי כל מיני כאבי בטן מוזרים, זה בסדר?
אנונימית
כן,, יכול להיות שתקבלי מחזור ויכול להיות שזה סתם
אנונימית
9-16
הרוב מקבלות בסביבות גיל 11-13
הרוב מקבלות בסביבות גיל 11-13
קיבלתי בגיל 10, אז זה היה נחשב מוקדם אבל היום הבנתי שיש בנות שמקבלות בגיל 8 אפילו.. זה מאד מוקדם.. בגלל כל ההורמונים שדוחפים לנו באוכל..
בעיקרון אמור להיות בסביבות גיל 12-15 גג 16
בעיקרון אמור להיות בסביבות גיל 12-15 גג 16
באותו הנושא: