11 תשובות
אני קיבלתי ב11 אבל יכולים בכל גיל
אנונימית
זה משתנה אצל כל אחת אבל לרוב זה 12+
הממוצע זה 13
מינימום 8 מקסימום 18
לכל אחת זה שונה אבל אני מניחה בין גילאים 11-15
אני גם קיבלתי בגיל 11 אבל בדרך כלל זה קורא בגיל 12 ויש לי חברה שקיבלה בגיל 13-14 זה תלוי בהתפתחות!..
אנונימית
ממוצע גיל 12-13 , יש כאלה שמקבלות גם בגיל 17. כל אחת משהו אחר
הרוב מקבלות בגיל 12-13 אבל זה תקין מ-9 עד 16
שואל השאלה:
אני עכשיו בת 11 ויש לי כל מיני כאבי בטן מוזרים, זה בסדר?
אנונימית
כן,, יכול להיות שתקבלי מחזור ויכול להיות שזה סתם
אנונימית
9-16
הרוב מקבלות בסביבות גיל 11-13
קיבלתי בגיל 10, אז זה היה נחשב מוקדם אבל היום הבנתי שיש בנות שמקבלות בגיל 8 אפילו.. זה מאד מוקדם.. בגלל כל ההורמונים שדוחפים לנו באוכל..
בעיקרון אמור להיות בסביבות גיל 12-15 גג 16