10 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
לא צריך, כי המים יגלשו.
מצד שני- אם לא שמים המים מתאדים.
אתמול הכנתי, ממליצה לא לשים ופשיט להשגיח
תלוי כמה מים יש בסיר
זה פשוט יקח לך הרבה פחות זמן עם מכסה
צריך אחרת המים לא ירתחו
לא צריך.. בהצלחה