10 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
לא חייב
לא
לא צריך, כי המים יגלשו.
מצד שני- אם לא שמים המים מתאדים.
אתמול הכנתי, ממליצה לא לשים ופשיט להשגיח
מצד שני- אם לא שמים המים מתאדים.
אתמול הכנתי, ממליצה לא לשים ופשיט להשגיח
תלוי כמה מים יש בסיר
זה פשוט יקח לך הרבה פחות זמן עם מכסה
צריך אחרת המים לא ירתחו
לא צריך.. בהצלחה
באותו הנושא: