אני צריכה לשתף מישהו ואני אשמח שתגידו מה דעתכם על הסיטואציה
אתמול חבר שלי נפרד ממני כי "הוא בתקופה קשה והוא לא רוצה שזה ישפיע עליי" עכשיו שאלתי אותו כזה למה והכל ןהוא פשוט סינן אז כתבתי לו "יודע מה זובי רוצה ככה יהיה ככה לך זד''ן" והיום בבוקר התקשרתי אליו לבקש סליחה על איך שדיברתי אליו וגיליתי שהוא חסם אותי אז שלחתי לו באינסטגרם ואני מחוברת לו לעמוד אז גיליתי שהןא מחק את הצאט שלו ואתמול בלילה היה לי התקף חרדה מטורף והיום קמתי ולא היה לי תיאבון לא אכלתי כל היום הייתי מבואסת רצח כל היום כואבת לי הבטן ויש לי מועקה כזאת וגם לחץ בחזה אני בןכה כל היום ואני אפילו לא מבינה למה אבל אני מרגישה רע ברמות (אגב חברים טובים שלי היו איתו במסיבה עכשיו והם אמרו שהוא אמר להם שלא עשיתי כלום) אבל לא יודעת