14 תשובות
את מעיפה את שניהם באותו הכוח?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
כן, כי הכדור כבד יותר (כנראה)
שואל השאלה:
אבל אם אני אזרוק כדור ומחשב? הכדור יעוף מהר יותר
אבל אם אני אזרוק כדור ומחשב? הכדור יעוף מהר יותר
אנונימית
כי הכדור הוא גוף מרוכז של תאוצה אז הוא מאיץ יותר מהר והחולצה לא נשארת באותה צורה בזמן שהיא באויר אז המהירות מאטה
בגלל המשקל שלהם
אהממ אני מניחה שזה בגלל החיכוך עם האוויר, והצורה שבה הכדור נראה ומהבד של החולצה שזה הופך אותה לקלה יותר אז היא מגיעה לאט יותר
שואל השאלה:
אבל בלון למשל, בלון נשאר באותה צורה
אם אני אפעיל עליו כוח הוא יעוף יותר לאט מכדור
^^^
אבל בלון למשל, בלון נשאר באותה צורה
אם אני אפעיל עליו כוח הוא יעוף יותר לאט מכדור
^^^
אנונימית
כי לבלון אין תאוצה מרוכזת בגוף אחד כי הוא עשוי אויר אבל הכדור עשוי מחומר לא כבד ולא קל וככה הוא מאיץ מהר יותר
שואל השאלה:
חחחחח לא הבנתי אבל העיקר שמצאת בזה היגיון
איך את חכמה ככה בגיל 15
חחחחח לא הבנתי אבל העיקר שמצאת בזה היגיון
איך את חכמה ככה בגיל 15
אנונימית
חחח לא יודעת
^זה פשוט בגלל המבנה המסוים של הכדור והשילוב של האנרגיה והתאוצה...
^זה פשוט בגלל המבנה המסוים של הכדור והשילוב של האנרגיה והתאוצה...
משיעור הפיזיקה האחרון שהיה לי אני יכולה להגיד לך שלכדור פשוט קל יותר לעבור דרך החלקיקים של האוויר
יותר מזה אין לי מושג
המורה לא לימד
תאשימי אותו
יותר מזה אין לי מושג
המורה לא לימד
תאשימי אותו
שואל השאלה:
חחחחחחחחח^
חחחחחחחחח^
אנונימית
^^חחח
באותו הנושא: