2 תשובות
תלוי מאיפה את, נסעתי אתמול ב13:30 בערך, זה שעה וחצי נסיעה ממני ולא היה ממש חם כשהייתי
תהיי שם בשתיים-שלוש, אבל גם לפני כדי שיהיה לך זמן, פשוט בערך בשלוש זה מתי שחלק מהחנויות ממש מתחילות להסגר ואז הם ימכרו לך דברים ביותר זול מהמחיר המקורי
זה שוק ממש טוב אגב, בהצלחה!
זה שוק ממש טוב אגב, בהצלחה!
באותו הנושא: