4 תשובות
נכה פיזי
עקרונית עם אף אחד מהם, אבל בתור פרצה- אפשר משהו נפשי שאפשר להתגבר עליו, ובכללי יש דברים שאפשר להתמודד איתם טוב עם התמדה בתחום בכל מקרה
נפשית
(נושאי שיחה)
מעדיף להיות לבד אם כבר