4 תשובות
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
אם הכל יהיה תקין בספטמבר צפויים לבטל את הצורך מויזה, יש להם עוד דרך לעשות בשביל להגיע לזה אבל זה בכיוון הנכון.

מה שכן עכשיו עם היחסים בין ארצות הברית לישראל שקצת הדרדרו ובכללי המצב במדינה יכול להיות שזה לא ילך חלק
אנונימי
שואל השאלה:
ב100%?
אנונימית