8 תשובות
לא
אם את אוהבת לקרוא, אז בטח. את משקיעה את הכסף במשהו שעושה לך טוב
למרות שחייבת להגיד שאני אישית מעדיפה להשאיל ספרים, כי בסופו של דבר ספר הוא לרוב חד פעמי
תלוי איזה ספרים, עם יש לך אותם בספרייה אז לא
לא. עדיף להשאיל מהספרייה. זה יהיה טוב יותר גם למצב הכלכלי שלך וגם לאיכות הסביבה.
אם אגיד לך שבזבזתי פחות מ400 שח כל פעם שאני באה לספרייה זה יהיה שקר
שואל השאלה:
את הספרים שאני רוצה אי אפשר למצוא בספריה אבל הספרים הם בהנחה גדולה מאוד כולם חצי ממחירם אבל אלא הרבה ספרים וכמות כסף גם גדולה אז אני לא יודעת
אנונימית
^
מבינה , תלוי איזה ספרים אולי אפשר לקנות אותם במקום יותר זול