84 תשובות
צעקה עליי מול החברות שלי
חשוב לציין שהיא הייתה החברה הכי טובה
חשוב לציין שהיא הייתה החברה הכי טובה
אנונימית
ידעה על ילד שאני מאוהבת בו ובכוונה התקרבה אליו...קרה לי כמה פעמים לצערי.
הייתה גם עוד אחת שתמיד שבנות היו מחמיאות לי שאני יפה הייתה מורידה אותי והייתה אומרת שאני מכוערת ורק השיער אצלי יפה..
הייתה גם עוד אחת שתמיד שבנות היו מחמיאות לי שאני יפה הייתה מורידה אותי והייתה אומרת שאני מכוערת ורק השיער אצלי יפה..
אמרה לי שהיא לא רוצה שנהיה יותר חברות
והיא הייתה החברה הכי טובה שלי
אבל עכשיו יש לי חברות הרבה יותר טובות ומושלמות ממנה 3>>>>
והיא הייתה החברה הכי טובה שלי
אבל עכשיו יש לי חברות הרבה יותר טובות ומושלמות ממנה 3>>>>
אמרה שהיא לא רוצה להיות החברה הכי טובה שלי
כאילו אאוץ'
כאילו אאוץ'
התעלמה ממני שהיא הייתה אם ילדות אחרות .
והיא החברה הכי הכי טובה שלי
והיא החברה הכי הכי טובה שלי
יש לי תחושה שזה יגיע לחמות
חשבה שאני מדברת עליה מאחורי הגב והמציע שמועות עליי ואמרה למורה שלנו פלוס
היא גם קיללה אותי מול מלא אנשים בקול
היא גם קיללה אותי מול מלא אנשים בקול
חברה שלי גם יצאה עם מישהי שגזעני אליי ולא אכפת לה
צחקו על איך שאני נראת. אבל היום אני יושעת שאני יותר יפה מהן : )
יודעת*
יותר מידי, צריכה להחליף חברות.
אבל אממ חלק מכל זה היא ממש הורידה לי ליד אנשים ולאו דווקא, תמיד אמרה שנגיד דברים שאני עושה בשיער או דברים שאני לובשת לא יפים וכמה ימים אחר כך קונה אותו בגד או עושה אותה תסרוקת
אבל אממ חלק מכל זה היא ממש הורידה לי ליד אנשים ולאו דווקא, תמיד אמרה שנגיד דברים שאני עושה בשיער או דברים שאני לובשת לא יפים וכמה ימים אחר כך קונה אותו בגד או עושה אותה תסרוקת
אנונימי
החברה הכי טובה שלי במשך שמונה שנים עשתה עליי חרם
אנונימית
היתה חברה הכי טובה שלי- אפילו התחילו לצחוק שאנחנו זוג(אנחנו לא)
ואז פשוט החליטה שהיא שונאת אותי, אין סיבה(והייתי חייב לשאול אותה שהיא שונאת אותי במשך שנה וחצי, היינו מדריכים יחד)
ואז פשוט החליטה שהיא שונאת אותי, אין סיבה(והייתי חייב לשאול אותה שהיא שונאת אותי במשך שנה וחצי, היינו מדריכים יחד)
ילדה שבעבר הייתה חברה שלי שאלה אותי כזה "אין לך חברים, מי כבר חבר שלך?" ואז ממש ספרתי לה ואמרתי שמות רק בשביל להוכיח לה שהיא טועה (תקופה רעה) ויצא שהיו 9 שבערך 6 מתןכם כבר לא חברים שלי אלא סתם אמרתי אותם כי לא רציתי שהיא תצחק עלי... היא פשוט התחילה לצעוק בכיתה "ווהו ל****(השם שלי) יש 9 חברים!!! מי רוצה להיות החבר העשירי שלה???" ואז הצביעה על איזו ילדה ושאלה "הילה, את אולי רוצה להיות חברה שלה?" לא ידעתי איפה לקבור את עצמי.
בנות הם עם רשע-
לשאלה, היא נתנה לי מכה לביצים רק כי היא חשבה שאמרתי לה משו
לשאלה, היא נתנה לי מכה לביצים רק כי היא חשבה שאמרתי לה משו
אנונימי
ילד
אתמול סיפרתי לחברה ממש טובה שלי שלי שאני פוגעת בעצמי והיא אפילו לא חיבקה אותי-
כאילו אאוץ' ברו
כאילו אאוץ' ברו
אנונימית
היינו חברות הכי טובות ואז היא שנאה אותי כי היא מצאה אחרות וממש אהבתי אותה וזה ביאס אותי וכל פעם שהתעלמתי ממנה וניסיתי לשכוח ממנה היא שלחה לי הודעות ונדבקה אליי ושיחקה בי
התאהבה בי
התייחסה אליי כאילו שאני הרכוש שלה
לא בטוחה שזה הכי מגעיל אבל ללא ספק דוחה
ביסודי אף פעם לא באמת היו לי חברות רק פעם בכמה זמן נהייתה לי חברה לתקופה קצרה
אוקיי אז עלתה ילדה מצרפת שהצטרפה לכיתה שלנו וישר ניסיתי להתחבר אליה ובאמת היינו 'חברות' אבל גם היא גם הייתה חברה של הבנות המקובלות
יום אחד יצאנו לטיול ובאמצע הטיול הילדה הזאת באה אליי כמעט בוכה ואמרה לי "הבנות המקובלות קיללו אותי ואת אמא שלי ואמרו לי לחזור לצרפת אפשר להיות איתך?" אז ברור שאמרתי כן והיינו ביחד לשאר הטיול
אס הגיע הנסיע חזרה לבית ספר והיא ישבה ליידי (תמיד רציתי שישבו ליידי כי אמ לא היו לי חברות) ואז הילדה המקובלת שקיללה אותה באה ואמרה לה "נו את באה לשבת איתנו מאחורה כאילו מה את יושבת לידה??" ואז המקובלת אמרה טוב אני מחכה לך מאחורה והלכה ואז הילדה הצרפתית הסתכלה עליי כזה כאילו לא נעים לה אז פשוט אמרתי לה כאילו זה בסדר חכי שבי איתן
והיא קמה והלכה
אה זה גם בטוח לא הדבר הכי גרוע שבת עשתה לי (הייתי בכיתות רק של בנות עד כיתה ז אז מלאא דרמות)
אה ועכשיו אני בכיתה ט ויש לי מלא חברות ממש טובות ויצא שאני גם עם הילדה הצרפתיה בשכבה וגם עם המקובלות האלו והן כבר לא חברות בכלל חהחה
ביסודי אף פעם לא באמת היו לי חברות רק פעם בכמה זמן נהייתה לי חברה לתקופה קצרה
אוקיי אז עלתה ילדה מצרפת שהצטרפה לכיתה שלנו וישר ניסיתי להתחבר אליה ובאמת היינו 'חברות' אבל גם היא גם הייתה חברה של הבנות המקובלות
יום אחד יצאנו לטיול ובאמצע הטיול הילדה הזאת באה אליי כמעט בוכה ואמרה לי "הבנות המקובלות קיללו אותי ואת אמא שלי ואמרו לי לחזור לצרפת אפשר להיות איתך?" אז ברור שאמרתי כן והיינו ביחד לשאר הטיול
אס הגיע הנסיע חזרה לבית ספר והיא ישבה ליידי (תמיד רציתי שישבו ליידי כי אמ לא היו לי חברות) ואז הילדה המקובלת שקיללה אותה באה ואמרה לה "נו את באה לשבת איתנו מאחורה כאילו מה את יושבת לידה??" ואז המקובלת אמרה טוב אני מחכה לך מאחורה והלכה ואז הילדה הצרפתית הסתכלה עליי כזה כאילו לא נעים לה אז פשוט אמרתי לה כאילו זה בסדר חכי שבי איתן
והיא קמה והלכה
אה זה גם בטוח לא הדבר הכי גרוע שבת עשתה לי (הייתי בכיתות רק של בנות עד כיתה ז אז מלאא דרמות)
אה ועכשיו אני בכיתה ט ויש לי מלא חברות ממש טובות ויצא שאני גם עם הילדה הצרפתיה בשכבה וגם עם המקובלות האלו והן כבר לא חברות בכלל חהחה
אנונימית
אחת עזבה אותי פשוט אחרי שהיא נצלה אותי
השניה השפילה אותי מול כל הכיתה על הגוף שלי
השניה השפילה אותי מול כל הכיתה על הגוף שלי
חברה מאוד טובה שלי לשעבר שלחה לי הודעה "אני לא יכולה להיות חברה שלך יותר כי סבתא שלי לא מרשה לי להיות חברה שלך"
עאלק סבתא שלי לא מרשה לי להיות חברה שלך מי היא בכלל הסבתא יונה הזו שלה שתחליט עם מי הנכדה שלה תסתובב חתיכת שקרנית ואז אני עוד רואה את הילדה הזו ביוטיוב איכס
עאלק סבתא שלי לא מרשה לי להיות חברה שלך מי היא בכלל הסבתא יונה הזו שלה שתחליט עם מי הנכדה שלה תסתובב חתיכת שקרנית ואז אני עוד רואה את הילדה הזו ביוטיוב איכס
היא והחברות שלה לקחו לעצמם את המקום שהיה החשוב לי מכל למרות שידעו את זה, והילדה הפכה אותו לשלה אחרי שהשקעתי בו ככ הרבה.
היום אוהבים את המקום הגנוב ההוא ויוצאים על כל מי שאומר את האמת.
החשבתי אותנו לחברות פעם אבל פעם גם הייתי תמימה ומטומטמת.
היום אוהבים את המקום הגנוב ההוא ויוצאים על כל מי שאומר את האמת.
החשבתי אותנו לחברות פעם אבל פעם גם הייתי תמימה ומטומטמת.
תקפה אותי מינית
החברה הכי טובה שלי לשעבר הציע חברות לילד שהיא יודעת שאני דלוקה עליו והתכוונתי להציע לו
^^אוי מה איכ איזה מזעזעת
מצטערת שעברת את זה
מצטערת שעברת את זה
אנונימי
אני מניחה שאני הייתי החברה הרעה בסיטואציה
פשוט הספקתי לדבר איתה כי היא פשוט עשתה לי חרא למרות שהיינו בסטיז
פשוט הספקתי לדבר איתה כי היא פשוט עשתה לי חרא למרות שהיינו בסטיז
היא הייתה עושה לי מלא מניפולציות רגשיות וצעקה עליי ליד מלא בנות ותמיד גרמה לעצמה להראות כמו הקורבן
כשהיינו בבית שלה היא הייתה נוגעת לי הרבה פעמים באיברים הפרטיים (אבל זה היה בכיתה ד)
כשהיינו בבית שלה היא הייתה נוגעת לי הרבה פעמים באיברים הפרטיים (אבל זה היה בכיתה ד)
אנונימית
בנות מהשכבה צעקו לי "סנטר סנטר" מבלי בכלל לדעת מי אני, מה אני, וככה לומר את זה רק על דעת זה שדיברתי עם חברה אחרת על סדרת אנימה
בנות לפעמים באמת יכולות להיות פשוט רעות
אנונימית
בשביל מה טובה השאלה הזאת? ועוד *ספציפית בנות* זה מחליא. בנות הן ילדות, את לא שואלת על נשים בוגרות.
לא ישאלו את השאלה על בנים+ על גברים וידוע שבנים מסוגלים לדברים מחרידים פי אינספור.
לא ישאלו את השאלה על בנים+ על גברים וידוע שבנים מסוגלים לדברים מחרידים פי אינספור.
ידעה שאני אוהבת מישהו ואמרה שהיא תעזור לי ובסוף מסתבר שהיא באותו יום הפכה להיןת חברה שלו והם היו זוג איזה חודש או יןתר בסתר
בזמן שהיא הייתה מנסה לשכנע אותי להציע לו חברות
(זה היה בכיתה ה או אפילו ד)
בזמן שהיא הייתה מנסה לשכנע אותי להציע לו חברות
(זה היה בכיתה ה או אפילו ד)
אנונימית
פשוט כל האנשים פה פורקים מה שבנות רעות עשו להם סמיילי צוחק סמיילי צוחק
לא זה מצחיק אותי
גם אני כתבתי
גם אני כתבתי
אמרה לי "לפחות אני לא לובשת סווטשירט כי להסתיר את הבטן"
אנונימית
ביום הראשון ללימודים של כיתה ז הן פשוט לא התייחסו אליי כשדיברתי אליהן והן היו החברות הכי טובות שלי והיחידות שהכרתי בכיתה
אבל עכשיו יש לי חברות פי אלף הרבה יותר טובות מהן
אבל עכשיו יש לי חברות פי אלף הרבה יותר טובות מהן
צחקה עליי עם בנות מהכיתה
זה היה מזמן
זה היה מזמן
חרם...
היא כל הזמן נשענת עליי כזה
זה מגיע למצב שהיא מאלצת אותי לשים אותה במקום הראשון, לעשות דברים שקשורים רק בה - אם היא לא מרוויחה מזה, אז זה צריך להתפוצץ.
והיא כל הזמן מתלוננת על הבעיות שלה ולא נותנת לי לפרוק את הבעיות שלי.
וכשאני עוזרת לה, תןדה היא לא אומרת.
כיף חיים
זה מגיע למצב שהיא מאלצת אותי לשים אותה במקום הראשון, לעשות דברים שקשורים רק בה - אם היא לא מרוויחה מזה, אז זה צריך להתפוצץ.
והיא כל הזמן מתלוננת על הבעיות שלה ולא נותנת לי לפרוק את הבעיות שלי.
וכשאני עוזרת לה, תןדה היא לא אומרת.
כיף חיים
אנונימית
שהיא מול בנים אז היא מרביצה לי ומורידה לי דברים כאלה כדי לעשות רושם אבל היא לא קולטת שהיא מורידה אותי בשביל להעלות את עצמה
4 חודשים
סיפרתי לחברה הכי טובה שלי על בעיה בריאותית והיא הבטיחה שלא תגלה ויום למחרת כולם התרחקו ממני והיא אמרה שהיא מצטערת ולא יודעת לשמור סודות וכולם פחדו ממני אפילו שלא היה סיבה פעם הייתי תמימה וסלחתי לה ואז היא עשתה משהו עוד יותר גרוע ושנים שאנחנו שומרות טינה אחת לשניה אם הייתי יכולה להחזיר את הגלגל לאחור לא הייתי חברה שלה אף פעם
אנונימית
חברה שהעפתי אותה ממזמן
ניסתה להוריד אותי כדי לעלות לעצמה ליד אחרים לא זוכרת עודד
ניסתה להוריד אותי כדי לעלות לעצמה ליד אחרים לא זוכרת עודד
מישהי ועוד מישהי פתחו מועדון ריכולים עליי בהפסקות ביסודי והם היו החברות הכי טובות שלי כן
האקס שלי בגד בי עם החברה טובה שלי
הייתי הגאון של הכיתה ונכשלתי במבחן, היא באה ושאלה אותי כמה קיבלתי ואמרתי לה שתעזוב את זה והיא חטפה לי את המבחן נעמדה על כיסא וצעקה את הציון שלי וצחקה עלי מול כל הכיתה
הכי משפיל שקרה לי ובכיתי שעתיים אחר כך
הכי משפיל שקרה לי ובכיתי שעתיים אחר כך
אנונימית
הראתי לה מישהו שאני בקטע שלו והיא אמרה שהיא לא משהו ואז יום אחרי אני רואה שהיא עוקבת אחריו
די מביך מה שהיא עשתה.
היא הלשינה עליי למנהלת ו80% כעסו עלייה והיא עשתה דברים רעים והיא בסוף נדפקה
היא הלשינה עליי למנהלת ו80% כעסו עלייה והיא עשתה דברים רעים והיא בסוף נדפקה
אנונימית
יש לי עודף משקל ואקנה, וכל פעם מחדש היא הייתה מתלוננת מולי על כמה שהיא שמנה (היא במשקל תקין לגמרי) ועל כמה חצקונים יש לה (כשהיה לה אולי אחד)
השפילה אותי מול כל השכבה(חשוב להדגיש שזה היה ערב גיבוש)
הרביצה לי עם מטריה
החזרתי כמובן
החזרתי כמובן
אמרה לי לכול הכיתה שונאת אותי והכי פוגע זה שחברה שלי אמרה לי את זה
צעקה עליי מול איזה שש בנות ואמרה דברים ממש אישיים
אחרי שריכלנו ושנאנו הכי בעולם מישהי שהייתה נוראית (היא עדיין נראלי) היא הפכה לבסטי שלה. (היא הייתה החברה הכי טובה שלי באותו זמן)
שואל השאלה:
זה אשכרה הגיע לחמים
זה אשכרה הגיע לחמים
אנונימית
אמרה לכולם שאם אני אגיע למפגש עם הכיתה אז היא לא תגיע.
שלחה לי הודעה מהטלפון של החברה לא להגיע לבית שלה כי היא לא יכולה (ורק אחרי חודשים גיליתי שלא חברה שלי שלחה לי את זה)
זה היה מזמן כבר סיימתי בית ספר חח
שלחה לי הודעה מהטלפון של החברה לא להגיע לבית שלה כי היא לא יכולה (ורק אחרי חודשים גיליתי שלא חברה שלי שלחה לי את זה)
זה היה מזמן כבר סיימתי בית ספר חח
אנונימית
החברה הכי טובה שלי לשעבר(שעבר בגלל המקרה הזה) כל פעם שעשיתי משהו והייתי גאה בו או שפחדתי לעשות אותו ובסוף עשית הייתה מורידה וכאילו לוחשת את זה אבל שאני אשמע
ניתקה איתי קשר בלי לדבר איתי כי היא הייתה בטוחה שרציתי את הקראש שלה מיותר לציין שאני בכלל לסבית
אנונימית
אמרה שאני מוזרה ושהיא מתביישת ללכת איתי ברחוב וניתקה קשר
אני, החברה הכי טובה שלי ועוד ילדה עשינו שיחה וידאיו בשביל ללמוד למבחן בתורה. ואז החברה הכי טובה שלי אומרת לי ולאותה חברה שהיא הולכת לשירותים אז היא סגרה מצלמה ושמה על השתק ואז היא התכתבה עם אותה ילדה ואמרה לה לצאת מהשיחה כי אני מפריעה והורסת לכולם בסוף אותה חברה יצא וגם החברה הכי ובה שלי והם שיקרו לי... (בקיצור היא ריכלה עליי שיקרה לי ואמרה שאני הורסת לכולם הכל : ()
אמרה לי להפסיק להפוך כל דבר להיות עליי בזמן שהייתי בהתקף חרדה ויום אחרי צחקה עליי בכיתה על זה מאחוריי הגב שלי
סיפרתי לה על הילד שיש לי קראש עליו והתחילה איתו+ צעקה את זה שאני מאוהבת בו מול כל הכיתה וכולם צחקו עליי+ צועקת עליי בכוונה לידו
וגם כל יום אני הולכת לסופר פארם לקנות איפור/דברי טיפוח חדשים רק בגלל שהיא וחברות שלה יורדות עליי ואומרות לי כל היום שאני מכוערת ומעירות לי על איך שאני נראית ומה אני צריכה לשנות ולמרות זאת הן עדיין מתלוננות. ויש עוד הרבה כמובן אבל זה רק חלק קטן ממה שאותה אחת עשתה לי
וגם כל יום אני הולכת לסופר פארם לקנות איפור/דברי טיפוח חדשים רק בגלל שהיא וחברות שלה יורדות עליי ואומרות לי כל היום שאני מכוערת ומעירות לי על איך שאני נראית ומה אני צריכה לשנות ולמרות זאת הן עדיין מתלוננות. ויש עוד הרבה כמובן אבל זה רק חלק קטן ממה שאותה אחת עשתה לי
חברות לשעבר הן ידוע שיש לי נקודות רגישות והן פשוט ירדו עליי עם הנקודות הרגישות שלי
אנונימית
הייתה לי חברה טובה אחת , היינו חברות ממש טובות , סיפרתי לה שאני מאוהבת בבן אחד מהכיתה , אחרי זמן אנחנו התרחקנו מכל מיני סיבות , וכדי שהיא תקבל צומי (היא לא כזאת מקובלת , גם אני לא ) היא סיפרה לכל הבנות בכיתה שאני מאוהבת בו , אני ממש אבל ממש כעסתי ,וכששאלתי אותה על זה היא אפילו שיקרה לי וסתם אמרה שזאת לא היא ואמרה שזאת ילדה אחרת , אני לעולם לא אסלח לה , אפילו אם היא אמרה סליחה , אני מכירה אותה וזה לא מהלב ...
אנונימית
וואי מלא דברים
פשוט גזענית אליי, דיברתי איתה והיא לא הפסיקה, זה הגיע לרמות שהיא קוראת לעצמה חברה אבל צוחקת מאחורי הגב וגם מול הפרצוף עליי ועל צבע העור שלי והעדה והכול..
אנונימית
הכרתי לה מישהו שהיה הקראש שלי כדי שהיא תהיה איתו בשיחות ותתחבר אליו ותצרף אותי ושתפסיק לדבר איתו כי כל הקטע היה שאני והוא נדבר ובסוף היא לא הפסיקה והיא הייתה מדברת איתו כל היום ואני לא מגזימה הם היו כל היום מדברים והיא גם הייתה מדברת עליו שהייתי איתה וזה הרגיש לא נעים אז אמרתי לה אם היא יכולה להתרחק ממנו או שלפחות תצרף אותי לשיחות כי בגלל זה הכרתי לה אותו ואז היא המשיכה לדבר איתו 7\24 ולא צירפה אותי לשיחות אחרי שבוע רבנו והיא העלתה לקלוז שלה שהוא אצלה בבית ואחרי שבוע הם הלכו לסרט בת ז**ה אני לא אשכח לה את זה בחיים
אני קוראת ספרים והמורה שלי שאלה איזה אני אוהבת לקרוא והיא קפצה ואמרה אירוטיקה (ישבנו ליד בנים ומישהו ממש קרוב אלי היה שם והוא חשב שאני תמימה) כאילו מה כואב לך תהיי בשקט יש דברים שלא אומרים
אנונימית
עשתה עליי חרם אחרי חברות של שלוש שנים
למרות שאני בן ;
"אין לך חברים בגלל שאף אחד לא אוהב אותך" והיא הייתה החברה הכי טובה שלי
ואחרי בערך שנה כזה היא רבה עם חברה אחרת שלה ובגלל שאני הייתי בצד של חברה הזאת היא גרמה לי להישאר לבד במשך שנה (גם החברה שהייתי בצד שלה הפסיקה לדבר איתי אז פשוט הייתי לבד)
ובזמן הזה היה איזה יום ששנינו נשארנו עוד קצת בבצפר ואז שאלתי אותה עם היא רוצה כזה לשחק ושיחקנו ואז היא פשוט תפסה לי את היד חזק ממש (נשבע לכם.ן שלא הרגשי איזה 10 דקות את היד שלי והיא גם הייתה אדומה ברמות)
ואחרי שנתיים היא החליטה לעבור בצפר ונשארתי שם לבד עד סוף היסודי
ופשוט ניתקנו קשר
ועכשיו כול פעם שאני עובר במסדרון בבצפר היא מסתכלת עלי בפרצוף מוזר ;>
"אין לך חברים בגלל שאף אחד לא אוהב אותך" והיא הייתה החברה הכי טובה שלי
ואחרי בערך שנה כזה היא רבה עם חברה אחרת שלה ובגלל שאני הייתי בצד של חברה הזאת היא גרמה לי להישאר לבד במשך שנה (גם החברה שהייתי בצד שלה הפסיקה לדבר איתי אז פשוט הייתי לבד)
ובזמן הזה היה איזה יום ששנינו נשארנו עוד קצת בבצפר ואז שאלתי אותה עם היא רוצה כזה לשחק ושיחקנו ואז היא פשוט תפסה לי את היד חזק ממש (נשבע לכם.ן שלא הרגשי איזה 10 דקות את היד שלי והיא גם הייתה אדומה ברמות)
ואחרי שנתיים היא החליטה לעבור בצפר ונשארתי שם לבד עד סוף היסודי
ופשוט ניתקנו קשר
ועכשיו כול פעם שאני עובר במסדרון בבצפר היא מסתכלת עלי בפרצוף מוזר ;>
החברה הכי טובה שלי עשתה סקסטינג עם חבר שלי בזמן שהיינו ביחד וגם סיפרה לי על זה, הבטיחה לי שאין בינהם שום דבר רומנטי ושאף פעם לא יהיה ואז קצת אחרי שנפרדנו (אגב כי הוא היה טוקסיק ואובססיבי רצח והחברות הכי טובות שלי ידעו את זה) תפסתי ממנה מרחק ואז החברה השנייה הכי טובה שלי יצאה איתו לחמישה חודשים ובזמן הזה הוא שכב פעמיים עם מי שהייתה החברה הכי טובה שלי והיא ידעה את זה ובכל זאת נשארה איתו ואני תמכתי בה ועזרתי לה כשהיא כעסה עליהם. אני עדיין בקשר טוב מאוד עם כולם לצערי
אנונימית
היא הייתה איתי בקבוצת חברים שצירפו אותי אליה איכשהו
היא גרמה לכל האחרות להסתכסך איתי, רבה איתי על שטויות, שיקרה לי, האשימה אותי בדברים שהיא עשתה לי, עשתה עליי גזלייט, התעלמה ממני, ריכלה עליי, ניצלה אותי במשך כל החטיבה (בעיקר כיתה ו כשהכרנו) ובסוף האשימה אותי שאני בחרתי סוף סוף את הבחירה הנכונה לנתק איתה קשר. ועכשיו היא מנסה לחזור לחיים שלי ולהרוס אותם עוד פעם, השנה היא הצליחה לסכסך ביני לבין כמה חברות חדשות שהשגתי בנס והן באמת מודעות למצב איתה (עשתה את מה שאמרתי גם להן) ואנחנו תומכות אחת בשנייה, אני שמחה כי היא לא הצליחה הפעם להרוס את הקשר שלי איתן, וזהו אני מנסה לגרום לה לצאת כבר מהחיים שלי.
היא גם גרמה לי לחשוב כאילו היא חברה שלי ושיקרה לי מול הפנים, היא הייתה צוחקת עליי על דברים שאני אוהבת ועושה, הייתי ממש תמימה ופשוט ילדה שמנסה להיות יותר חברתית (אני ביישנית, שקטה ולא היו לי חברות מאז שאני זוכרת את עצמי, תמיד היו מנתקים איתי קשר)
אה והיא גם גרמה לאותן חברות מההתחלה להתעלם ממני והן גם התייחסו אליי לא יפה כמוה. אחת ניסתה להיות ''המעריץ הסודי'' שלי ושלחה לי ולמשפחה שלי מכתבים קריפיים ברמות והייתי עוד בכיתה ו' וזה ממש הפחיד אותי כי היא לא הפסיקה במשך תקופה וגם המנהלת הייתה מעורבת בזה ובסוף גיליתי מי עשתה את זה וניתקתי איתה קשר.
היא גרמה לכל האחרות להסתכסך איתי, רבה איתי על שטויות, שיקרה לי, האשימה אותי בדברים שהיא עשתה לי, עשתה עליי גזלייט, התעלמה ממני, ריכלה עליי, ניצלה אותי במשך כל החטיבה (בעיקר כיתה ו כשהכרנו) ובסוף האשימה אותי שאני בחרתי סוף סוף את הבחירה הנכונה לנתק איתה קשר. ועכשיו היא מנסה לחזור לחיים שלי ולהרוס אותם עוד פעם, השנה היא הצליחה לסכסך ביני לבין כמה חברות חדשות שהשגתי בנס והן באמת מודעות למצב איתה (עשתה את מה שאמרתי גם להן) ואנחנו תומכות אחת בשנייה, אני שמחה כי היא לא הצליחה הפעם להרוס את הקשר שלי איתן, וזהו אני מנסה לגרום לה לצאת כבר מהחיים שלי.
היא גם גרמה לי לחשוב כאילו היא חברה שלי ושיקרה לי מול הפנים, היא הייתה צוחקת עליי על דברים שאני אוהבת ועושה, הייתי ממש תמימה ופשוט ילדה שמנסה להיות יותר חברתית (אני ביישנית, שקטה ולא היו לי חברות מאז שאני זוכרת את עצמי, תמיד היו מנתקים איתי קשר)
אה והיא גם גרמה לאותן חברות מההתחלה להתעלם ממני והן גם התייחסו אליי לא יפה כמוה. אחת ניסתה להיות ''המעריץ הסודי'' שלי ושלחה לי ולמשפחה שלי מכתבים קריפיים ברמות והייתי עוד בכיתה ו' וזה ממש הפחיד אותי כי היא לא הפסיקה במשך תקופה וגם המנהלת הייתה מעורבת בזה ובסוף גיליתי מי עשתה את זה וניתקתי איתה קשר.
ממש לא הכי מגעיל אבל זה משהו שקרה לאחרונה- כמה חברות שלי פשוט ניסו להכריח אותי לדבר על משהו שאני לא מרגישה בנוח לספר אחרי שאמרתי להן מאתיים פעם להפסיק
אנונימית
החברה הכי טובה לשעבר שלי
אז הקראש שלי הציע לה חברות בכיתה ה והיא אמרה לו כן
אז הקראש שלי הציע לה חברות בכיתה ה והיא אמרה לו כן
הייתה החברה הכי טובה שלי
הכריחה אותי להתרחק מהחבר שלי
התנהגה אליי מגעיל
ריכלה עליי
והייתה בעד לבריונות נגדי
הכריחה אותי להתרחק מהחבר שלי
התנהגה אליי מגעיל
ריכלה עליי
והייתה בעד לבריונות נגדי
אתם תכעסו עלי אבל אני פעם אמרתי לילדה שעצבנה אותי והציקה לי וירדה עלי בלי סוף
אני: כמה זמן הם ביחד?
היא: מי?
אני: את והשומן שלך!!
אני: כמה זמן הם ביחד?
היא: מי?
אני: את והשומן שלך!!
אנונימית
לא הכל מגעיל אבל החברה הכי טובה כל הזמן הייתה מתחילה איתי ריבים כי היא הייתה חסרת ביטחון ואז פעם אחת הצצתי לה בטלפון במקרה וראיתי שהיא כתבה לחברה שלה "עוד פעם היא התחילה איתי ריב" ואז הן צחקו עליי בהתכתבות וקראו לי סתומה (לא ראיתי הרבה)
1. סיפרה לקראש שלי שאני אוהבת אותו בקבוצת הוואטסאפ של החברים שלנו
2. מחקה את השם שלי מעבודה שאני עשיתי כשביקשה ממני עזרה והגישה את זה
3. ניסתה לפלרטט עם חבר שלי
2. מחקה את השם שלי מעבודה שאני עשיתי כשביקשה ממני עזרה והגישה את זה
3. ניסתה לפלרטט עם חבר שלי
ריכלה עליי
אנונימי
היינו אמורות לחגוג ביחד לחברה שלנו ולקחת אותה למסעדה והיה לי חרא של יום והייתי במצב נפשי זוועה אז לא יכולתי לבוא וכשאמרתי לה את זה היא אמרה שאני סתם דרמטית ו אגואיסטית שאני לא באה לחגוג לה והיה לי התקף חרדה בגללה
אנונימית
הייתה עוד בת שסיפרתי לה משהו אישי והיא אמרה לי שהיא לא תספר ואז שבוע אחר כך רבנו ריב טיפשי בטירוף והיא סיפרה לחברה שלה את המשהו האישי
צדקתיי זה באמת הגיע לחמות
היה לי כמה חברות
הייתה חברה שהיינו בקשר טוב יחסית והיא שיקרה לי ולחברות שלי שיש לה סרטן ושהיא עומדת למות והיא בכלל לא ובנוסף גזרה את השיער בשביל שזה יראה אמין
הייתה לי עוד חברה שהיא התחילה לסכסך בין שתי החברות הכי טובות שלי
ועוד חברה שעשיתי הכל בשבילה והייתי איתה ברגעים הכי קשים שאפשר להיות היא החליטה לזרוק לפח הכל ולהגיד שאני לא מעריכה אותה רק בגלל שאני לא אוהבת את החבר שלה והיא רצתה שאני אתנצל בפניו ועל מה . על זה שאני לא אוהבת אותו , היא שכחה את עצמה ושכחה את החברות שלה אבל אני לא מאשימה אותה היא עיוורת מאהבה , 7 שנים של חברות נזרקה לפח רק בגלל חבר שלה.
היה עוד דברים אבל שכחתי
הייתה חברה שהיינו בקשר טוב יחסית והיא שיקרה לי ולחברות שלי שיש לה סרטן ושהיא עומדת למות והיא בכלל לא ובנוסף גזרה את השיער בשביל שזה יראה אמין
הייתה לי עוד חברה שהיא התחילה לסכסך בין שתי החברות הכי טובות שלי
ועוד חברה שעשיתי הכל בשבילה והייתי איתה ברגעים הכי קשים שאפשר להיות היא החליטה לזרוק לפח הכל ולהגיד שאני לא מעריכה אותה רק בגלל שאני לא אוהבת את החבר שלה והיא רצתה שאני אתנצל בפניו ועל מה . על זה שאני לא אוהבת אותו , היא שכחה את עצמה ושכחה את החברות שלה אבל אני לא מאשימה אותה היא עיוורת מאהבה , 7 שנים של חברות נזרקה לפח רק בגלל חבר שלה.
היה עוד דברים אבל שכחתי