8 תשובות
אם הוא הכה אותך וגם דורש ממך להכיר לו את המשפחה, תיפרדי ותתרחקי.
שואל השאלה:
הרים עליי
הרים עליי
אנונימית
אם את לא מרגישה בטוחה להכיר לחבר שלך את המשפחה שלך, אז לא חובה לעשות זאת. חשוב שתקדמי בקצב שמתאים לך ושתפעילי את הזכות שלך לגבות את עצמך ולהגן על הרגשות שלך. את יכולה לנסות לדבר עם החבר שלך ולהסביר לו את הסיבות למה את לא מרגישה בטוחה להכיר לו את המשפחה שלך, ויש לו להבין ולקבל את החשיבה שלך. בסופו של דבר, זה צריך להיות בחירה שלך ולא מישהו אחר.
ואם את מרשה לי לשאול? למה את נשארת איתו אחרי שהרים עלייך יד? מתי זה קרה מה הייתה הסיטואציה?
ואם את מרשה לי לשאול? למה את נשארת איתו אחרי שהרים עלייך יד? מתי זה קרה מה הייתה הסיטואציה?
שואל השאלה:
גם אחרי שאנחנו כמעט שלוש שנים ביחד?
גם אחרי שאנחנו כמעט שלוש שנים ביחד?
אנונימית
שומעת אני מבינה שאת חוששת ממנו, אחרת לא היית מתלבטת, מי שהרים עלייך יד את צריכה לסלק אותו! הבנת.
תיפרדי ממנו.
תיפרדי ממנו.
הרים ידיים או הרים עלייך ידיים?
מאוד
ואם הוא מרים עליך ידים תברחי, זה לא ישתפר ככל הנראה
ואם הוא מרים עליך ידים תברחי, זה לא ישתפר ככל הנראה
שואל השאלה:
ואנחנו שנתיים ביחד
ואנחנו שנתיים ביחד
אנונימית
באותו הנושא: