8 תשובות
זרקה אותי בתחנה הציבורית
למה דווקא שם
למה דווקא שם
ירדה עליי מול כל החברים שלי
מה הדבר הכי רע?
שמכרה לי רגשות בקופסה
והייתי קונה כי אהבתי את ההרגשה
והיה לי טוב לראות אותה שמחה
ואז פתאום בלי שום פאקינג אזהרה
כל הרגשות שלה התהפכו עליי במהרה
ואז גיליתי כמה חייתי בתוך סרט נע
כמה חשבתי שהיא אהבה וזה התחיל לעשות רע
שמכרה לי רגשות בקופסה
והייתי קונה כי אהבתי את ההרגשה
והיה לי טוב לראות אותה שמחה
ואז פתאום בלי שום פאקינג אזהרה
כל הרגשות שלה התהפכו עליי במהרה
ואז גיליתי כמה חייתי בתוך סרט נע
כמה חשבתי שהיא אהבה וזה התחיל לעשות רע
אנונימי
אמרה לי שאני לא גבר
אנונימי
בתקופת היסודי הייתה ילדה שהיה לי נחמד להיות בחברה שלה, לעולם לא הרגשתי ככה, דיברנו המון, היו לנו הרבה דברים במשותף. ואני אישית, אדם שבדר"כ
די-סגור, לא פתוח, ולא מדבר הרבה , כמעט-ובכלל. שנינו היינו אותה הכיתה. אבל, תמיד שהיו ילדים מהכיתה שלנו שראו אותנו היא עשתה שהיא לא מכירה אותי ולא מדברת איתי. יותר מזה;
שאמרתי לה, למה את לא מדברת איתי, היא פעם אחת שהיא זרקה לי אפילו, אני לא מכירה אותך, מי אתה.
מבאס ..
כיום בן 17 , עבר לא-מעט זמן, עדיין זוכר את המקרה.
(לא-בקשר)
די-סגור, לא פתוח, ולא מדבר הרבה , כמעט-ובכלל. שנינו היינו אותה הכיתה. אבל, תמיד שהיו ילדים מהכיתה שלנו שראו אותנו היא עשתה שהיא לא מכירה אותי ולא מדברת איתי. יותר מזה;
שאמרתי לה, למה את לא מדברת איתי, היא פעם אחת שהיא זרקה לי אפילו, אני לא מכירה אותך, מי אתה.
מבאס ..
כיום בן 17 , עבר לא-מעט זמן, עדיין זוכר את המקרה.
(לא-בקשר)
אנונימי
שברה לי את הלב
בגדה בי,עד היום אני שרוט ובטראומות מזה
אנונימי
עשתה עלי חרם מול כל הכיתה וצרחה עלי חולצה לבנה ליום שחור וגרמה לאנשים אחרים לא לבוא עם חולצות לבנות לבית ספר, זרקה את הארוחות צהריים שלי ופשוט השפילה אותי כל פעם מול הכיתה:)
אנונימי
באותו הנושא: