5 תשובות
אה אוקיי , פשוט אל תדברי איתם , תנסי להיות אופטימית ותנסי להיות בטלפון או יותר לצאת לטייל
נוסעת לבקש חברות מהפנימיה
אממ
אני חושבת שאולי למצוא תנועה, עבודה זמנית כלשהי יוכל לעזור לך להתמודד עם העובדה שאת בבית. לנסות להיות בגישה טובה ולדבר עם המשפחה שלך על מה שקורה בניכם, לסדר את העניינים ולא למשוך אותם שוב ושוב כי אני בטוחה שהנפש לא מסוגלת לזה בכל פעם.
להראות לעצמך שאת מסוגלת לא להשקיע כל כך הרבה מחשבה בזה ושאת מסוגלת לתכנן לעצמך את הלו"ז בתוכן שלא יגרום לך להתעסק אך ורק במה שמפריע לך.
אני גם בפנימיה ואומנם אצלי זה לא ככה, אני כן נהנת בבית אבל יש רגעים שאני פשוט כל כך שמחה שבחרתי בפנימיה
אני ממליצה לך להיות עסוקה בדברים שכן עושים לך טוב ולצאת קצת מהבית ונשאר רק שבוע וחצי, קטן עלייך
קודם כל, כל הכבוד שהצלחת להתגבר כל זה!
לשאלה- להמשיך כרגיל בחיים אני משהו מיוחד לעשות.