הארוחה האחרונה של היום הייתה בשעה 13:00 (סיימתי אותה) ואני לא רוצה לאכול עוד ארוחה
אני עליתי 3 קילו ואני מרגישה ממש רע ואני לא מפסיקה לעלות במשקל.. אני לא יודעת מה לעשות ואיך לאכול נורמלי ולא לעלות במשקל כמו כל בן אדם . אני שונאת את איך שאני נראית אני לא יודעת מה לעשות